حرکات نمایشی تکراری برخی از اعضای شورای شهر یاسوج
در حالی که زمان زیادی تا اتمام شوراهای شهر و روستا باقی نمانده است، برخی اعضای شورای شهر یاسوج با اقدامات نمایشی سعی در جلب نظر شهروندان یاسوجی برای انتخابات آینده دارند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ماه های پایانی آخرین سال شوراهای شهر و روستا در دوره پنجم است و تقریبا این شورا نفس های آخر خود را میکشد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
یکی از اقداماتی که در حدود دهه های پایانی سال 60 در کهگیلویه و بویراحمد جواب می داد و مردم گاها فریب افراد و شخصیت های سیاسی را می خوردند این بود که افراد و دولت هایی که سرکار بودند معمولا با استفاده از نیمچه سمت باقیمانده خود در یکسال یا دوسال پایانی خود گشت و گذاری در سطح حوزه کاری خود می زدند و چند عکس یادگاری با برخی از مردم می انداختند.
,
مردم هم غافل از اینکه آقای رییس یا عضو شورا دنبال جمع کردن رای است می گفتند عجب مسئول پای کاریست که اینگونه دارد وقت می گذارد و در بین مردم حاضر می شود.
,
الان برخی آقایان غافل از این هستند که در دهه 90 زندگی میکنند و مردم به شعورشان توهین می شود که آنها در حال بازی کردن با احساسات شان هستند.
,
شما اگر کاره ای بودید و کاری می کردید طی همین 4 سالی که شورای شهر یاسوج را پر از حاشیه کرده بودید اقدامی میکردید وگرنه شما را دیگر چه به این جایگاه!
,
سودای کرسی شورای شهری را از خود دور کنید که نقدهای تندتری از دالان رسانه ها بزودی متوجه عملکرد شما می شود پس بهتر است عطایش را به لقایش ببخشید و با شعور مردم دیگر بازی نکنید.
,
این اقدامات رسانه ای و حاشیه ای را هم بهتر است به جایی ببرید که خریدار دارد و مردم دیگر با چنین روشهایی به شما رای نخواهند داد.
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه