رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران مطرح کرد؛

برون سپاری ۶۰ درصد خدمات بهداشتی/وضعیت نابسامان ساخت پایگاه های بهداشتی

برون سپاری ۶۰ درصد خدمات بهداشتی/وضعیت نابسامان ساخت پایگاه های بهداشتی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، بر برون سپاری خدمات بهداشتی دانشگاه تاکید کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلیل کوهپایه زاده، به پروژه‌های نیمه تمام دانشگاه علوم پزشکی ایران از جمله ۲۷۰ پایگاه ارائه خدمات بهداشتی در استان تهران اشاره کرد و افزود: متأسفانه این تعداد از پروژه‌ها زیر ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی در همین راستا، پیشنهاد کرد تا همه سازمان‌هایی که در استان تهران قرار دارند، بخشی از فضای فیزیکی خود را در اختیار حوزه سلامت بگذارند. به عنوان مثال بیش از ۳۵۰ خانه سلامت در شهر تهران وجود دارد که می‌توانند بخش قابل توجهی از کمبود فیزیکی دانشگاه‌های علوم پزشکی استان تهران را جبران کنند.
,
 
,
کوهپایه زاده همچنین با اشاره به جذب ناکافی نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان، اظهار کرد: حدود ۶۰ درصد خدمات دانشگاه علوم پزشکی ایران در حوزه بهداشت برون سپاری می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
 منبع: مهر
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه