تجدید میثاق با شهدا در باشت به مناسبت دهه فجر+تصاویر
به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مسئولین شهرستان باشت با شهدا تجدید میثاق کردند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ظهر امروز به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مسئولین شهرستان باشت با شهدا تجدید میثاق کردند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,در این مراسم که با حضور مسئولین شهرستانی و اقشار مختلف مردم برگزار شد، حجت السلام والمسلمین عبودی امام جمعه شهرستان باشت گفت: امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را مرهون خون شهدا دانست و آنچه امروزه ما در کشور داریم به برکت خون شهدا است و همه ما باید تلاش کنیم تا با پیروی از آرمان های شهدا و انقلاب خدمتگذاری صدیق برای مردم باشیم.
,وی افزود:شهدا نماد ایثار، شجاعت، ولایت مداری و از خودگذشتگی هستند که به ما درس آزادگی دادند و ما نیز به پیروی از این شهدای والا مقام در حفظ نظام و انقلاب باید کوشا باشیم. و همانطور که می بینیم نام این شهدا گمنان هستند این بدین معنی است که آنها برای خودشان هیچی از دنیا نخواستند،حتی نام ونشانی از خود ندارند، و این خیلی مهم است که انسان به این شکل از جانش بگذارد که این کار فقط از انسانهای مخلص بر می آید.
,تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:
, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

,

, ,

,

, انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه