کارخانه خوراک دام و طیور باشت به بهره‌برداری رسید

کارخانه خوراک دام و طیور باشت به بهره‌برداری رسید
کارخانه مواد خوراکی دام و طیور شهرستان باشت در شهرک صنعتی خان احمد این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ظهر امروز به مناسبت دهه فجر با حضور مسئولان کهگیلویه وبویراحمد و شهرستان کارخانه مواد خوراکی دام و طیور و آبزیان فدک شهرستان باشت در شهرک صنعتی خان احمد این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

مهدی محمدی مدیرعامل این کارخانه  در گفتگو با خبرنگار صبح زاگرس گفت: با تشکیل تعاونی و هزینه ای بالغ بر ۱۶۰میلیارد ریال اعتبار، در مدت ۱۱۰روز  این طرح را به بهره برداری رساندیم.

, صبح زاگرس,

وی با اشاره به اشتغالزایی ۴۵نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم افزود: این طرح در زیر بنای به مساحت بیش از سه هزار متر و در هفت هکتار احداث شده است.

,

محمدی ابراز داشت؛میزان تولید سالانه مواد خوراکی برای  دام، طیور و آبزیان ۱۸هزار تن است.

,

حاجی زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با تقدیر از  مسئولانی که در این شرایط اقتصادی در این مکان محروم این کارخانه را با صرف زمان کوتاهی راه اندازی کردند گفت: کسی نمی تواند خدمات ۴۲ساله نظام را نادیده بگیرد چرا که خدماتی  که انقلاب اسلامی در استان ایجاد کرد قابل قیاس با گذشته نیست.

,

وی کسورات موجود در کشور را نتیجه سوء مدیریت ارزیابی کرد و اذعان داشت: تاسیس این کارخانه شروعی به گسترش شهرک صنعتی خان احمد باشت است

وی گفت: بایدبه سرمایه گذاران بخصوص سرمایه گذار بومی توجه و حمایت بیشتری شود  و دست همکاری ما به سوی انها دراز است و آنها را یاری خواهیم کرد.

,
,
,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه