فرمانده قرارگاه عمار:

تحریم‌ها موجب توانمندی و خودکفایی صنایع داخلی کشور شده است / جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه به مسیر خود ادامه می‌دهد

تحریم‌ها موجب توانمندی و خودکفایی صنایع داخلی کشور شده است / جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه به مسیر خود ادامه می‌دهد
فرمانده قرارگاه عمار با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه به مسیر خود ادامه می‌دهد، گفت: تحریم‌ها موجب توانمندی و خودکفایی صنایع داخلی کشور شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی طائب در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، با اشاره به ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: در طی 42 سال گذشته روزی نبوده که استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی به دنبال ماجراجویی و تفرقه‌افکنی علیه نظام نباشند.
وی ادامه داد: امام خمینی (ره) در خصوص آمریکا فرموده‌اند که این کشور شیطان بزرگ است اما در خصوص اسرائیل این تعبیر ارزشمند و تاریخی را دارند که باید اسرائیل از بین برود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین طائب افزود: این مهم به‌این‌علت است که آمریکا در واقع یک پیکره است و رأس و سر آن رژیم صهیونیستی است و نابودی این رژیم در واقع نابودی استکبار جهانی را به همراه خواهد داشت.
وی تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: متأسفانه در دهه‌های گذشته نفت که در واقع ثروت ملی است را می‌فروختیم و در ازای این صادرات گندم و سایر مایحتاج کشور را که می‌توانستیم در داخل تولید کنیم را وارد می‌کردیم اما وضع این تحریم‌ها موجب شد این روال قطع شود که به نفع تولید داخل است.
فرمانده قرارگاه عمار ابراز داشت: امروز همه نیازهای کشور تولید می‌شود و نیازی به واردات نیست و این مهم با عدم فروش نفت محقق شده است که ارزشمند است.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اقتدار کشورمان اشاره کرد و گفت: نمونه اقتدار کشور در ارسال بنزین به ونزوئلا کاملاً عیان شد چرا که هیچ کشوری از چین و هند گرفته تا سایر کشورهای جهان جرات ارسال بنزین را به این کشور را نداشتند اما این جمهوری اسلامی ایران بود که با قدرت این کار را انجام داد و در ازای این صادرات طلا دریافت کرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین طائب جنگ اقتصادی و عملیات روانی را دو حربه دشمنان نظام در این برهه عنوان کرد و گفت: متأسفانه برخی از عناصر خودفروخته در داخل نیز با این سیاست‌ها همراه شده‌اند که قطعاً راه به جایی نخواهند برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی طائب در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، با اشاره به ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: در طی 42 سال گذشته روزی نبوده که استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی به دنبال ماجراجویی و تفرقه‌افکنی علیه نظام نباشند.
وی ادامه داد: امام خمینی (ره) در خصوص آمریکا فرموده‌اند که این کشور شیطان بزرگ است اما در خصوص اسرائیل این تعبیر ارزشمند و تاریخی را دارند که باید اسرائیل از بین برود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین طائب افزود: این مهم به‌این‌علت است که آمریکا در واقع یک پیکره است و رأس و سر آن رژیم صهیونیستی است و نابودی این رژیم در واقع نابودی استکبار جهانی را به همراه خواهد داشت.
وی تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: متأسفانه در دهه‌های گذشته نفت که در واقع ثروت ملی است را می‌فروختیم و در ازای این صادرات گندم و سایر مایحتاج کشور را که می‌توانستیم در داخل تولید کنیم را وارد می‌کردیم اما وضع این تحریم‌ها موجب شد این روال قطع شود که به نفع تولید داخل است.
فرمانده قرارگاه عمار ابراز داشت: امروز همه نیازهای کشور تولید می‌شود و نیازی به واردات نیست و این مهم با عدم فروش نفت محقق شده است که ارزشمند است.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اقتدار کشورمان اشاره کرد و گفت: نمونه اقتدار کشور در ارسال بنزین به ونزوئلا کاملاً عیان شد چرا که هیچ کشوری از چین و هند گرفته تا سایر کشورهای جهان جرات ارسال بنزین را به این کشور را نداشتند اما این جمهوری اسلامی ایران بود که با قدرت این کار را انجام داد و در ازای این صادرات طلا دریافت کرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین طائب جنگ اقتصادی و عملیات روانی را دو حربه دشمنان نظام در این برهه عنوان کرد و گفت: متأسفانه برخی از عناصر خودفروخته در داخل نیز با این سیاست‌ها همراه شده‌اند که قطعاً راه به جایی نخواهند برد.
, , قم فردا،,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/ , انتهای پیام/ ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه