تحویل یک‌ بهله عقاب توسط شهروند کلاله‌ای+عکس

تحویل یک‌ بهله عقاب توسط شهروند کلاله‌ای+عکس
یک بهله عقاب برای تیمار و بازگشت به طبیعت توسط شهروند کلاله ای به محیط زیست تحویل داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ یک بهله عقاب که توسط شکارچیان زخمی شده بود؛ توسط ایلیا مرادی نوجوان علاقمند به محیط زیست از روستای دهنه به محیط زیست کلاله تحویل داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه