دادستان پاوه:
دو باب از املاک بیدمیری پاوه قلع و قمع شد
نوید صحرایی از قلع و قمع دو باب از املاک غیرمجاز در منطقه بیدمیری پاوه خبر داد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نوید صحرایی در گفتگو با خبرنگار هزارماسوله اظهار داشت: در اجرای مصوبات جلسه مورخ ۱۳۹۹/١١/۱۱ درخصوص صیانت از حقوق بیت المال و جلوگیری از تصرف و تخریب اراضی ملی و منابع طبیعی و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغ ها دو باب از املاک منطقه بیدمیری قلع و قمع شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزارماسوله ,دادستان پاوه افزود: این اقدام در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها مصوب ۱۳۷۴/۳/۳۱،انجام شده است.
,وی گفت: در روز جاری دو باب از املاک واقع در منطقه بیدمیری با حضور عوامل نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه تخریب و قلع و قمع شد.
,,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه