واکسن کرونا برای ۲۵۲۰ نفر کادر درمان فسا تزریق شد

واکسن کرونا برای ۲۵۲۰ نفر کادر درمان فسا تزریق شد
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان فسا گفت: ۲ هزار و ۵۲۰ نفر از کادر بهداشت و درمان، اورژانس، نظام پزشکی و دانشجویان بالینی فسا واکسن کرونا دریافت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شیرازه، صادق مهدوی نیا مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان فسا، بیان کرد: از زمان اجرای طرح واکسناسیون کرونا تاکنون برای سه هزار و ۸۹۴ نفر، واکسن کرونا تحویل دانشگاه علوم پزشکی فسا شده و ۱۹۲نفر از بیماران خاص و صعب العلاج و ۱۰۲ نفر از پاکبانان شهرداری و ۵۰ نفر از جانبازان بالای ۵۰ درصد واکسن کرونا دریافت کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه, شیرازه,
 
وی، تصریح کرد: وضعیت در شهرستان فسا همچنان خطرناک و نگران کننده است و طبق رنگ‌بندی اعلام شده وزارت بهداشت این شهرستان هم اینک قرمز است.
 
مهدوی نیا، ادامه داد: از زمان بروز شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۳۴ هزار تست پی سی آر در فسا انجام و بیش از ۱۳ هزار مورد کرونای مثبت شناسایی شده است و تعداد فوتی‌های ناشی از این ویروس مرگبار در شهرستان نیز ۱۹۰ نفر بوده است.
 
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا با بیان اینکه اجازه ندهیم گسترش و پیشرفت بیماری، مانع هرگونه کمک پزشکی و درمانی شود، از مردم درخواست کرد در صورت داشتن هرگونه علایم سرماخوردگی، تب، سرفه، نفس تنگی و بدن درد شدید به پزشک خانواده خود یا مراکز ویژه کرونا مراجعه کنند.
 
وی از همراهی مردم شریف، کسبه و اصناف محترم، ادارات، نهاد‌ها و سازمان‌هایی که در اجرا و نظارت بر قوانین شرایط قرمز کرونایی در کاهش شیوع بیماری کرونا و موج شکنی بحران کرونا، مدافعان سلامت را همراهی می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.
 
انتهای پیام/
,
 
,
وی، تصریح کرد: وضعیت در شهرستان فسا همچنان خطرناک و نگران کننده است و طبق رنگ‌بندی اعلام شده وزارت بهداشت این شهرستان هم اینک قرمز است.
,
 
,
مهدوی نیا، ادامه داد: از زمان بروز شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۳۴ هزار تست پی سی آر در فسا انجام و بیش از ۱۳ هزار مورد کرونای مثبت شناسایی شده است و تعداد فوتی‌های ناشی از این ویروس مرگبار در شهرستان نیز ۱۹۰ نفر بوده است.
, تعداد فوتی‌های ناشی از این ویروس مرگبار در شهرستان نیز ۱۹۰ نفر بوده است.,
 
,
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا با بیان اینکه اجازه ندهیم گسترش و پیشرفت بیماری، مانع هرگونه کمک پزشکی و درمانی شود، از مردم درخواست کرد در صورت داشتن هرگونه علایم سرماخوردگی، تب، سرفه، نفس تنگی و بدن درد شدید به پزشک خانواده خود یا مراکز ویژه کرونا مراجعه کنند.
,
 
,
وی از همراهی مردم شریف، کسبه و اصناف محترم، ادارات، نهاد‌ها و سازمان‌هایی که در اجرا و نظارت بر قوانین شرایط قرمز کرونایی در کاهش شیوع بیماری کرونا و موج شکنی بحران کرونا، مدافعان سلامت را همراهی می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه