سرمربی و بازیکن تیم ملی امارات چه گفتند؟

فن مارویک: آمده ایم که 3 امتیاز را بگیریم/ کاندو: بازی با ایران یک فینال است

فن مارویک: آمده ایم که 3 امتیاز را بگیریم/ کاندو: بازی با ایران یک فینال است
سرمربی و بازیکن تیم ملی امارات در نشست مطبوعاتی پیش از بازی صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برت فن مارویک سرمربی امارات در نشست خبری پیش از دیدار با ایران اظهار داشت: در ابتدا به تیم و مربی ایران صعود به جام جهانی را تبریک می‌گویم. ما آمده ایم که سه امتیاز را بگیریم. اولین بار است که اینجا آمدم. در دبی بدشانس بودیم که باختیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کایو کاندو بازیکن تیم‌ملی امارات هم در مورد این بازی عنوان کرد: یک مسابقه و یک فینال دیگر است. رویای ما صعود به جام جهانی است و به این رویا باور داریم. یک بازی و یک استراتژی داریم و تمام تلاشمان را برای این بازی انجام می‌دهیم.
انتهای پیام/

 

,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه