حس قشنگ را باید تقسیم کرد

عابدزاده: از حالا به فکر صعود از گروهمان در جام جهانی هستیم/ دست همه پدران را باید بوسید

عابدزاده: از حالا به فکر صعود از گروهمان در جام جهانی هستیم/ دست همه پدران را باید بوسید
دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازیکنان تیم ملی به این باور و فکر رسیدند که از گروهمان در جام جهانی صعود کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر عابدزاده دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص عملکرد تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: شیرینی صعود ما این است که با اقتدار راهی جام جهانی شویم. بازیکنان تیم ملی به این باور و فکر رسیدند که از گروهمان در جام جهانی صعود کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: این نشانه خوبی است. صعود مقتدرانه به جام جهانی برای ما عادی شده یعنی ظرف ما بزرگ شده است.

,

دروازه بان تیم ملی که بعد از بازی با عراق و در جشن صعود تیم ملی دستان پدر خود را بوسید در خصوص این حرکت خود گفت: حس قشنگ را باید تقسیم کرد. من خیلی خوشحال بودم و تصمیم گرفتم خوشحالی ام را با پدرم تقسیم کنم. دست همه پدران را باید بوسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه