عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز:

نقش صدا و سیما در حمایت از جامعه نخبگانی چیست؟/ گلایه پروفسور امین از واحد خوزستان

نقش صدا و سیما در حمایت از جامعه نخبگانی چیست؟/ گلایه پروفسور امین از واحد خوزستان
پروفسور منصور امین گفت: گلایه ما از سازمان صدا و سیما و واحد خوزستان است که باتوجه به اینکه اطلاع دارند بنده این دارو را تولید کرده ام و چند تن از کارکنان این سازمان با مصرف آن درمان شدند؛ هیچ گزارش خبری از داروی بنده منتشر نکرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، با شیوع ویروس کرونا در کنار مجاهدت‌های کادر درمان در خط مقدم مبارزه با این بیماری، پژوهشگران نیز در مراکز تحقیقاتی خود درحال تلاش شبانه‌روزی هستند تا بتوانند داروی مناسبی را برای درمان مبتلایان، به جامعه عرضه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
یکی از این پژوهشگران پروفسور منصور امین عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز است که موفق شد از دل گیاهان ماده‌ای را استخراج کند که پس از خالص شدن اثراتی بسیار قوی‌تر از آنتی‌بیوتیک‌ها و آنتی‌قارچ‌های موجود داشته باشد و توانست به خوبی با داروهای شیمیایی موجود در بازار رقابت کند.
 
پروفسور منصور امین در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی فضا برای بیان ایده های مبتکرین و مخترعین ایجاد شد در حالی که در زمان رژیم پهلوی نخبگان به نابودی و مرگ تهدید می شدند.
 
وی افزود: البته علی رغم اینکه نظام جمهوری اسلامی راه را برای نخبگان هموار کرده است تا ایده های خود را به منصه ظهور بگذارند اما همچنان موانع داخلی وجود دارد و خیلی از تحقیقات پژوهشگران در حال خاک خوردن است؛ متاسفانه فقط 10 الی 15 درصد فضای موجود برای بیان ایده های آن ها وجود دارد.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در این شرایط  نیز برخی از جوانان نخبه ما مانند دانشمندان هسته ای توسط سرویس های بیگانه ترور می شوند.
 
پروفسور امین بیان کرد: همچنین قوانین و بخشنامه های دست و پاگیر در دستگاه های صنعت و معدن، غذا و دارو و محیط زیست علاوه بر ناامیدی نخبگان، تاب آوری جوانان را کاهش داده است. سازمان ها از صنعت های کوچک نیز حمایت لازم را نمی کنند و کارآفرینان و نخبگان ناامید شده اند.
 
وی با گلایه از کم لطفی مسئولین خوزستانی نسبت به دانشمندان استانی گفت: بنده به عنوان یک مبتکر و مخترع تمام عمر خود را صرف ساخت داروها کردم و موفقیت هایی نیز در این زمینه به دست آوردم مانند کشف یک ماده ضد ویروسی که در دنیا نظیر ندارد و برای درمان ایدز، هپاتیت، تبخال، زگیل و حتی کرونا استفاده می شود.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: خداوند در طبیعت، گیاهانی را برای درمان بسیاری از بیماری ها قرار داده است من جمله دارویی که توفیق اختراع آن به ما رسید و ظرف چند روز بیماران مبتلا به کرونا را درمان کرد.
 
پروفسور امین افزود: بعد از کشف این ماده در گیاهان با تحقیقات گسترده به اثرات ضد ویروسی آن پی بردم و بالاخره توانستم در سال ۱۳۸۴ این دارو را به عنوان داروی ضد ویروس و ضد باکتری در اداره ثبت اختراعات و اکتشافات ایران ثبت کنم.
 
وی ادامه داد: سپس مجوز مصرف آن را به عنوان دارویی ضد ویروس برای درمان تب‌خال دریافت کردم و این دارو اکنون با نام آلیوم صدرا نور در داروخانه‌های سراسر کشور توزیع می ‌شود.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: بعد از آن هم داروی دیگری را برای درمان آبله پرندگان طراحی کردم اما با شیوع کرونا تمرکز خود را بر درمان این ویروس گذاشتم و سپس توانستم با استفاده از ماده ای که خود سالیان پیش کشف کرده بودم موفق به تولید یک داروی جدید ضدکرونا شوم.
 
پروفسور امین ادامه داد: سپس تحقیقات خود را برای درمان بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان رازی اهواز با مجوز معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی اهواز آغاز کردم که اثرات بسیار خوبی از این دارو گزارش شده است.
 
وی با تاکید بر اینکه این دارو هیچ مشابه خارجی ندارد، افزود: عده ای از مبتلایان کرونا به صورت خود به خود بهبود می یابند و تعدادی دیگر با استفاده از داروهای شیمیایی درمان می شوند اما این دارو حرف اول را در دنیا می زند و با تولید انبوه آن 90 الی 95 درصد مرگ و میرها کاهش پیدا می کند.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: اما متاسفانه وزارت بهداشت مجوز مصرف این دارو را در بخش های ویژه بیمارستان نداده است و همچنین پزشکان در مقابل داروهای تولیدی ایران مقاومت دارند و اجازه توزیع داروهای ایرانی را در مراکز درمانی نمی دهند.
 
پروفسور امین ادامه داد: در خوزستان نیز معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز که مدیر گروه عفونی است اجازه تجویز این دارو را به پزشکان نمی دهد و حاضر هستند با در خطر انداختن جان مردم، استان با صدها کشته مواجه شود.
 
وی گفت: گلایه دیگر ما از سازمان صدا و سیما و واحد خوزستان است که باتوجه به اینکه اطلاع دارند بنده این دارو را تولید کرده ام و چند تن از کارکنان این سازمان با مصرف آن درمان شدند؛ هیچ گزارش خبری از داروی بنده منتشر نکرده اند.
 
انتهای پیام/
,
یکی از این پژوهشگران پروفسور منصور امین عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز است که موفق شد از دل گیاهان ماده‌ای را استخراج کند که پس از خالص شدن اثراتی بسیار قوی‌تر از آنتی‌بیوتیک‌ها و آنتی‌قارچ‌های موجود داشته باشد و توانست به خوبی با داروهای شیمیایی موجود در بازار رقابت کند.
 
پروفسور منصور امین در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی فضا برای بیان ایده های مبتکرین و مخترعین ایجاد شد در حالی که در زمان رژیم پهلوی نخبگان به نابودی و مرگ تهدید می شدند.
 
وی افزود: البته علی رغم اینکه نظام جمهوری اسلامی راه را برای نخبگان هموار کرده است تا ایده های خود را به منصه ظهور بگذارند اما همچنان موانع داخلی وجود دارد و خیلی از تحقیقات پژوهشگران در حال خاک خوردن است؛ متاسفانه فقط 10 الی 15 درصد فضای موجود برای بیان ایده های آن ها وجود دارد.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در این شرایط  نیز برخی از جوانان نخبه ما مانند دانشمندان هسته ای توسط سرویس های بیگانه ترور می شوند.
 
پروفسور امین بیان کرد: همچنین قوانین و بخشنامه های دست و پاگیر در دستگاه های صنعت و معدن، غذا و دارو و محیط زیست علاوه بر ناامیدی نخبگان، تاب آوری جوانان را کاهش داده است. سازمان ها از صنعت های کوچک نیز حمایت لازم را نمی کنند و کارآفرینان و نخبگان ناامید شده اند.
 
وی با گلایه از کم لطفی مسئولین خوزستانی نسبت به دانشمندان استانی گفت: بنده به عنوان یک مبتکر و مخترع تمام عمر خود را صرف ساخت داروها کردم و موفقیت هایی نیز در این زمینه به دست آوردم مانند کشف یک ماده ضد ویروسی که در دنیا نظیر ندارد و برای درمان ایدز، هپاتیت، تبخال، زگیل و حتی کرونا استفاده می شود.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: خداوند در طبیعت، گیاهانی را برای درمان بسیاری از بیماری ها قرار داده است من جمله دارویی که توفیق اختراع آن به ما رسید و ظرف چند روز بیماران مبتلا به کرونا را درمان کرد.
 
پروفسور امین افزود: بعد از کشف این ماده در گیاهان با تحقیقات گسترده به اثرات ضد ویروسی آن پی بردم و بالاخره توانستم در سال ۱۳۸۴ این دارو را به عنوان داروی ضد ویروس و ضد باکتری در اداره ثبت اختراعات و اکتشافات ایران ثبت کنم.
 
وی ادامه داد: سپس مجوز مصرف آن را به عنوان دارویی ضد ویروس برای درمان تب‌خال دریافت کردم و این دارو اکنون با نام آلیوم صدرا نور در داروخانه‌های سراسر کشور توزیع می ‌شود.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: بعد از آن هم داروی دیگری را برای درمان آبله پرندگان طراحی کردم اما با شیوع کرونا تمرکز خود را بر درمان این ویروس گذاشتم و سپس توانستم با استفاده از ماده ای که خود سالیان پیش کشف کرده بودم موفق به تولید یک داروی جدید ضدکرونا شوم.
 
پروفسور امین ادامه داد: سپس تحقیقات خود را برای درمان بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان رازی اهواز با مجوز معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی اهواز آغاز کردم که اثرات بسیار خوبی از این دارو گزارش شده است.
 
وی با تاکید بر اینکه این دارو هیچ مشابه خارجی ندارد، افزود: عده ای از مبتلایان کرونا به صورت خود به خود بهبود می یابند و تعدادی دیگر با استفاده از داروهای شیمیایی درمان می شوند اما این دارو حرف اول را در دنیا می زند و با تولید انبوه آن 90 الی 95 درصد مرگ و میرها کاهش پیدا می کند.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: اما متاسفانه وزارت بهداشت مجوز مصرف این دارو را در بخش های ویژه بیمارستان نداده است و همچنین پزشکان در مقابل داروهای تولیدی ایران مقاومت دارند و اجازه توزیع داروهای ایرانی را در مراکز درمانی نمی دهند.
 
پروفسور امین ادامه داد: در خوزستان نیز معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز که مدیر گروه عفونی است اجازه تجویز این دارو را به پزشکان نمی دهد و حاضر هستند با در خطر انداختن جان مردم، استان با صدها کشته مواجه شود.
 
وی گفت: گلایه دیگر ما از سازمان صدا و سیما و واحد خوزستان است که باتوجه به اینکه اطلاع دارند بنده این دارو را تولید کرده ام و چند تن از کارکنان این سازمان با مصرف آن درمان شدند؛ هیچ گزارش خبری از داروی بنده منتشر نکرده اند.
 
انتهای پیام/
,
یکی از این پژوهشگران پروفسور منصور امین عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز است که موفق شد از دل گیاهان ماده‌ای را استخراج کند که پس از خالص شدن اثراتی بسیار قوی‌تر از آنتی‌بیوتیک‌ها و آنتی‌قارچ‌های موجود داشته باشد و توانست به خوبی با داروهای شیمیایی موجود در بازار رقابت کند.
,
 
,
پروفسور منصور امین در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی فضا برای بیان ایده های مبتکرین و مخترعین ایجاد شد در حالی که در زمان رژیم پهلوی نخبگان به نابودی و مرگ تهدید می شدند.
,
 
,
وی افزود: البته علی رغم اینکه نظام جمهوری اسلامی راه را برای نخبگان هموار کرده است تا ایده های خود را به منصه ظهور بگذارند اما همچنان موانع داخلی وجود دارد و خیلی از تحقیقات پژوهشگران در حال خاک خوردن است؛ متاسفانه فقط 10 الی 15 درصد فضای موجود برای بیان ایده های آن ها وجود دارد.
,
 
,
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در این شرایط  نیز برخی از جوانان نخبه ما مانند دانشمندان هسته ای توسط سرویس های بیگانه ترور می شوند.
,
 
,
پروفسور امین بیان کرد: همچنین قوانین و بخشنامه های دست و پاگیر در دستگاه های صنعت و معدن، غذا و دارو و محیط زیست علاوه بر ناامیدی نخبگان، تاب آوری جوانان را کاهش داده است. سازمان ها از صنعت های کوچک نیز حمایت لازم را نمی کنند و کارآفرینان و نخبگان ناامید شده اند.
,
 
,
وی با گلایه از کم لطفی مسئولین خوزستانی نسبت به دانشمندان استانی گفت: بنده به عنوان یک مبتکر و مخترع تمام عمر خود را صرف ساخت داروها کردم و موفقیت هایی نیز در این زمینه به دست آوردم مانند کشف یک ماده ضد ویروسی که در دنیا نظیر ندارد و برای درمان ایدز، هپاتیت، تبخال، زگیل و حتی کرونا استفاده می شود.
,
 
,
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: خداوند در طبیعت، گیاهانی را برای درمان بسیاری از بیماری ها قرار داده است من جمله دارویی که توفیق اختراع آن به ما رسید و ظرف چند روز بیماران مبتلا به کرونا را درمان کرد.
,
 
,
پروفسور امین افزود: بعد از کشف این ماده در گیاهان با تحقیقات گسترده به اثرات ضد ویروسی آن پی بردم و بالاخره توانستم در سال ۱۳۸۴ این دارو را به عنوان داروی ضد ویروس و ضد باکتری در اداره ثبت اختراعات و اکتشافات ایران ثبت کنم.
,
 
,
وی ادامه داد: سپس مجوز مصرف آن را به عنوان دارویی ضد ویروس برای درمان تب‌خال دریافت کردم و این دارو اکنون با نام آلیوم صدرا نور در داروخانه‌های سراسر کشور توزیع می ‌شود.
,
 
,
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: بعد از آن هم داروی دیگری را برای درمان آبله پرندگان طراحی کردم اما با شیوع کرونا تمرکز خود را بر درمان این ویروس گذاشتم و سپس توانستم با استفاده از ماده ای که خود سالیان پیش کشف کرده بودم موفق به تولید یک داروی جدید ضدکرونا شوم.
,
 
,
پروفسور امین ادامه داد: سپس تحقیقات خود را برای درمان بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان رازی اهواز با مجوز معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی اهواز آغاز کردم که اثرات بسیار خوبی از این دارو گزارش شده است.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه این دارو هیچ مشابه خارجی ندارد، افزود: عده ای از مبتلایان کرونا به صورت خود به خود بهبود می یابند و تعدادی دیگر با استفاده از داروهای شیمیایی درمان می شوند اما این دارو حرف اول را در دنیا می زند و با تولید انبوه آن 90 الی 95 درصد مرگ و میرها کاهش پیدا می کند.
,
 
,
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: اما متاسفانه وزارت بهداشت مجوز مصرف این دارو را در بخش های ویژه بیمارستان نداده است و همچنین پزشکان در مقابل داروهای تولیدی ایران مقاومت دارند و اجازه توزیع داروهای ایرانی را در مراکز درمانی نمی دهند.
,
 
,
پروفسور امین ادامه داد: در خوزستان نیز معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز که مدیر گروه عفونی است اجازه تجویز این دارو را به پزشکان نمی دهد و حاضر هستند با در خطر انداختن جان مردم، استان با صدها کشته مواجه شود.
,
 
,
وی گفت: گلایه دیگر ما از سازمان صدا و سیما و واحد خوزستان است که باتوجه به اینکه اطلاع دارند بنده این دارو را تولید کرده ام و چند تن از کارکنان این سازمان با مصرف آن درمان شدند؛ هیچ گزارش خبری از داروی بنده منتشر نکرده اند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه