در چهارمین روز دهه فجر؛
مصلیهای نماز جمعه، پایگاه میز خدمت ادارات خراسان جنوبی شد
همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی میز خدمت دستگاه های اجرایی استان در پایگاه های نماز جمعه خراسان جنوبی برپا شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاروستان، همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی میز خدمت دستگاههای اجرایی استان امروز در پایگاههای نماز جمعه برگزار شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاروستان, خاروستان,در مرکز استان نیز مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی مختلف در محل مسجد جامع المهدی (عج) پاسخگوی سئوالات و درخواستهای مردم بودند.
,علیرضا عباسزاده، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی هم در میز خدمت مسجد جامع المهدی (عج) بیرجند به درخواستهای شماری از مردم پاسخ گفت و افزود: میز خدمت اقدام موثری در راستای حل و بررسی مشکلات مردم است که بدون واسطه مشکلات و مطالبات خود را با مسئولان در میان می گذارند و مسئولان هم نسبت به پیگیری آنها اقدام میکنند.
,همچنین نمایشگاه محصولات تولیدی مددجویان زندانهای خراسان جنوبی امروز در محوطه مسجد جامع المهدی (عج) بیرجند برپا بود و اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی هم با استقرار خودروی سیار، خدمات رایگان درخصوص اندازهگیری اکسیژن خون، تب سنجی و فشار خون به نمازگزاران ارایه کرد.
,امروز میز خدمت در تمامی پایگاههای نماز جمعه شهرستانهای استان خراسان جنوبی به مناسبت دهه فجر برپا شد.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه