با حضور پیشکسوتان و اهالی فوتبال
مراسم سالگرد درگذشت انصاریان برگزار شد
مراسم سالگرد درگذشت بازیکن سابق فوتبال کشورمان بعدازظهر امروز برگزار شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم اولین سالگرد درگذشت زندهیاد علی انصاریان، ملی پوش اسبق و پیشکسوت فوتبال کشورمان بعدازظهر امروز (جمعه 15 بهمن ماه) در قطعه 222 بهشت زهرا برگزار شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این مراسم حسن کامرانی فر، دبیرکل، حسین شریفی، سخنگو و رییس روابط عمومی فدراسیون و جمعی از پیشکسوتان فوتبال و هنرمندان حضور داشتند.
,
در حاشیه این مراسم کامرانی فر گفت: یاد و خاطره علی انصاریان همیشه با ماست. انصاریان از لحاظ اخلاق، بازیگری و فوتبال نمونه و بینظیر بود. شاید پس از یک سال کمتر برای فردی مراسم سالگردی با این شکوه و عظمت برگزار شود اما مراسم علی انصاریان، واقعا باشکوه بود.
,
یاد و خاطره وی همچنان در قلب جامعه ورزش هست. خدا به خانواده انصاریان صبر و آرامش بدهد.
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه