دو بازیکن استقلال به فولاد پیوستند/ پیراهن قرمز بر تن رضاوند و آغاسی
دو بازیکن تیم فوتبال استقلال رسما به فولاد پیوستند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت باشگاه فولاد، پس از درخواست کادرفنی برای تقویت تیم، آرش رضاوند هافبک و عارف آقاسی مدافع نیمفصل نخست استقلال پس از توافق نهایی با حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه با عقد قراردادی رسمی به فولاد پیوستند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه