بهره‌برداری از طرح‌های برق‌رسانی هرمزگان با اعتباری بالغ بر ۱۸۹۱ میلیارد ریال

بهره‌برداری از طرح‌های برق‌رسانی هرمزگان با اعتباری بالغ بر ۱۸۹۱ میلیارد ریال
همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه فجر با حضور استاندار هرمزگان، ۷۷ پروژه برق‌رسانی در سطح استان با اعتباری بالغ بر ۱۸۹۱ میلیارد ریال افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ در هفتمین روز از ایام الله دهه فجر ۷۷ پروژه با اعتبار ۱۸۹۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

این طرح‌ها شامل ۴۷ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی، ۱۸ کیلومتر شبکه فشار ضعیف زمینی، ۱۱۷ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی، ۱۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط زمینی، ۳۱۷ دستگاه پست هوایی و ۳۵ دستگاه پست زمینی است.

,

, ,

نصب ۶ هزار و۵۱۱ چراغ روشنایی معابر محلات و ۱۴ کیلومتر شبکه روشنایی معابر بلوارهای شهری جدید دیگر طرح‌هایی است که به بهره برداری رسیدند و شامل تمام شهرستان‌های استان می‌شود.

,

آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها در شهرستان بندرخمیر به نمایندگی از سایر شهرستان‌ها با حضور مهندس مهدی دوستی انجام شد.

,

, ,

در شهرستان بندرخمیر ۵ کیلومتر طول شبکه، ۱۴ دستگاه پست و ۴۵۰ دستگاه چراغ معابر با اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه