نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس:
هیچ مشورتی برای انتصاب فرمانداران از من گرفته نشد/ قصد معرفی کسی را ندارم!
علیاصغر باقرزاده با اشاره به اینکه هیچ مشورتی برای انتصاب فرمانداران از او گرفته نشده است گفت: در شرایط فعلی قصد معرفی کسی را ندارم.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیاصغر باقرزاده در گفتوگو با خبرنگار بلاغ درخصوص انتصاب فرمانداران شهرستانهای فریدونکنار و بابلسر اظهارکرد: هنوز بهصورت دقیق مشخص نیست که چه افرادی برای این دو شهرستان مدنظر هستند و اسامی که مطرح میشود در حد گمانهزنی است.
وی خاطرنشان کرد: البته شاید مسئولان استانداری کسانی را برای شهرستانهای فریدونکنار و بابلسر درنظر داشته باشند اما تاکنون رسما به ما اعلام نشده است.
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس تصریح کرد: تاکنون هیچ مشورتی برای انتصاب فرمانداران از بنده گرفته نشده است.
باقرزاده با بیان اینکه بهصورت مستقیم گزینهای را به استاندار معرفی نکرده است، یادآورشد: در شرایط فعلی قصد معرفی کسی را نداریم اما اگر از ما مشورت بخواهند راهنماییهای لازم را انجام میدهیم.
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
]
ارسال دیدگاه