مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فاروج خبر داد؛

رژه خودرویی در فاروج همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

رژه خودرویی در فاروج همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی
هادی قمبری گفت: با توجه به لزوم سلامت عمومی جامعه مراسم بزرگداشت یوم‌الله 22بهمن شهرستان فاروج بصورت رژه خودرویی برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک از فاروج، هادی قمبری، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فاروج گفت:  با با توجه به شیوع سویه امیکرون و لزوم سلامت عمومی جامعه و دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا مراسم بزرگداشت یوم‌الله 22بهمن شهرستان فاروج همچون سایر شهرهای کشور به صورت خودرویی و موتوری  برگزار می‌ شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

هادی قمبری با اشاره به ویژه برنامه‌های بزرگداشت یوم‌الله 22بهمن در فاروج گفت: مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با رژه خودروی و موتوری از ساعت ۹:۳۰  صبح روز جمعه22 بهمن از خیابان بسیج واقع در محمد آباد مقابل فرمانداری و حوزه خیبر بسیج آغاز خواهد شد.

,

وی افزود:  انتهای مراسم یوم الله 22بهمن نیز حضور مردم در مسجد جامع و سخنرانی سردار فرجی فرمانده محترم سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام خراسان‌شمالی است.

,

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فاروج ضمن دعوت از آحاد مردم انقلابی و ولایت مدار مردم شهرستان فاروج برای حضور در این برنامه گفت: همشهریان گرامی می‌توانند با خودرو و موتورهای خود به صورت خانوادگی در این مراسم حضور به هم رسانند.

,

قمبری در پایان اظهار داشت: انشالله با حضور خود ضمن تجدید بیعت با ولایت و آرمانهای انقلاب اسلامی و امام راحل، مشت محکمی بر دهان استکباران جهانی بخصوص آمریکا و اسرائیل خواهیم کوبید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه