مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فاروج خبر داد؛
رژه خودرویی در فاروج همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی
هادی قمبری گفت: با توجه به لزوم سلامت عمومی جامعه مراسم بزرگداشت یومالله 22بهمن شهرستان فاروج بصورت رژه خودرویی برگزار خواهد شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک از فاروج، هادی قمبری، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فاروج گفت: با با توجه به شیوع سویه امیکرون و لزوم سلامت عمومی جامعه و دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا مراسم بزرگداشت یومالله 22بهمن شهرستان فاروج همچون سایر شهرهای کشور به صورت خودرویی و موتوری برگزار می شود.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,هادی قمبری با اشاره به ویژه برنامههای بزرگداشت یومالله 22بهمن در فاروج گفت: مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با رژه خودروی و موتوری از ساعت ۹:۳۰ صبح روز جمعه22 بهمن از خیابان بسیج واقع در محمد آباد مقابل فرمانداری و حوزه خیبر بسیج آغاز خواهد شد.
,وی افزود: انتهای مراسم یوم الله 22بهمن نیز حضور مردم در مسجد جامع و سخنرانی سردار فرجی فرمانده محترم سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام خراسانشمالی است.
,مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فاروج ضمن دعوت از آحاد مردم انقلابی و ولایت مدار مردم شهرستان فاروج برای حضور در این برنامه گفت: همشهریان گرامی میتوانند با خودرو و موتورهای خود به صورت خانوادگی در این مراسم حضور به هم رسانند.
,قمبری در پایان اظهار داشت: انشالله با حضور خود ضمن تجدید بیعت با ولایت و آرمانهای انقلاب اسلامی و امام راحل، مشت محکمی بر دهان استکباران جهانی بخصوص آمریکا و اسرائیل خواهیم کوبید.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه