رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان؛
راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور مردم در اهواز برگزار میشود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با رعایت شیوه نامههای بهداشتی و با حضور مردم بصیر اهواز برگزار میشود.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام قربانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت و گو با خبرنگار رهیاب، اظهار داشت: بنا بر اعلام ستاد مدیریت بیماری کرونا شهر اهواز در وضعیت نارنجی قرار دارد و بر این اساس مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور مردم قدر شناس برگزار میشود.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
وی افزود: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای قرمز به صورت خودرویی و در شهرهای نارنجی و زرد با حضور مردم برگزار میشود.
پیش از از این قرار بود راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز جمعه در ۶۲ شهر و بخش خوزستان به صورت موتوری و خودرویی برگزار شود.
انتهای پیام/
وی افزود: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای قرمز به صورت خودرویی و در شهرهای نارنجی و زرد با حضور مردم برگزار میشود.
پیش از از این قرار بود راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز جمعه در ۶۲ شهر و بخش خوزستان به صورت موتوری و خودرویی برگزار شود.
انتهای پیام/
وی افزود: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای قرمز به صورت خودرویی و در شهرهای نارنجی و زرد با حضور مردم برگزار میشود.
,
پیش از از این قرار بود راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز جمعه در ۶۲ شهر و بخش خوزستان به صورت موتوری و خودرویی برگزار شود.
,
انتهای پیام/
, ]
ارسال دیدگاه