المپیک زمستانی پکن| تست دوپینگ ساوه شمشکی مثبت شد/ پرچمدار ایران از بازیهای ۲۰۲۲ کنار گذاشته شد
تست دوپینگ ساوه شمشکی مثبت شد و بدین ترتیب پرچمدار ایران از بازیهای ۲۰۲۲ کنار گذاشته شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین ساوه شمشکی پرچمدار ایران در بازیهای المپیک زمستانی ۲۰۲۲ به دلیل دوپینگ از بازیها کنار گذاشته شد.
سومین اسکی باز المپیکی ایران، با مثبت شدن تست دوپینگش، از حضور در مسابقات و رقابت با اسکیبازان مارپیچ کوچک و بزرگ محروم شد.
خبرگزاری آسوشیتدپرس و رویترز خبر مثبت شدن تست دوپینگ اسکی باز ایرانی در بازیهای المپیک زمستانی را تائید کردند تا او دست خالی و بدون انجام مسابقه به تهران برگردد.
انتهای پیام/
,
,
,
]
ارسال دیدگاه