در نهمین روز دهه فجر؛
پروژه های گازرسانی و مخابرات در بروجرد افتتاح شد
پروژه های گازرسانی و مخابرات با حضور استاندار در بروجرد افتتاح شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، همزمان با دهه فجر و با حضور استاندار امروز پنج شنبه پروژه گازرسانی به ۱۱ روستا و ۶۶ واحد تولیدی بروجرد افتتاح شد که برای بهره برداری از این پروژه ها بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,با گازرسانی به این روستاها، ضریب گازرسانی در روستاهای بروجرد صد درصد می باشند و جشن سبز گازرسانی برگزار شد.
,همچنین امروز بهره برداری از هفت پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۱۰۲ میلیارد تومان انجام گردید.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه