فجر چهل و سوم؛
گلبانگ الله اکبر در آسمان خوزستان طنین انداز شد/اللّه اکبر، به چهل و سه سال وحدت و انسجام ملی
نوای روحانی گلبانگ « الله اکبر» در طلیعه چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به یاد تکبیرهای پیروزمندانه ملت انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی در بهمن سال ۵۷ در خوزستان طنین انداز می شود.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همزمان با سراسر ایران اسلامی نوای الله اکبر در آسمان خوزستان طنین انداز شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,نوایی که در شامگاه بیست و یکم بهمن ماه ۱۳۵۷، کاخ ظلمت و طاغوت شاهنشاهی را در هم شکست.
به شکرانه چهل و سه سال اقتدار و افتخار، عزت و عظمت ملت بزرگ ایران اسلامی و به پاس مجاهدتهایفجرآفرینانانقلاب اسلامی، همزمان با نوای روحانی، دلانگیز و روحبخش گلبانگ تکبیر ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی، رأس ساعت ۲۱:۰۰ شامگاه ۲۱ بهمن؛ کران تا کران آسمان گلگون پایتخت دفاع مقدس نورباران شد.
اللّه اکبر، به چهل و سه سال وحدت و انسجام ملی، الله اکبر، به چهل و سه سال جهاد و مقاومت، ایثار و شهادت
الله اکبر، به چهل و سه سال عزت و سربلندی در سایهسار اندیشههای ناب قرآن کریم وائمۀمعصومین «علیهم السلام»
الله اکبر، به چهل و سه سال مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر؛ الله اکبر، به چهل و سه سال فتح قلههای رفیع عزت و شرافت؛ الله اکبر، به چهل و سه سال استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی؛ الله اکبری، به بلندای تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی؛ الله اکبری، به بلندای راست قامتان جاودانه تاریخ
و الله اکبری، به بلندای تاریخ چهل و سه ساله غیرت دینی و عقلانیت ملی.
الله اکبر بر این چهل و سه سال پایداری و استقامت در برابر دیو صفتان. الله اکبر بر چهل و سه سال حماسه آفرینی و حضور آگاهانه در صحنههای مختلف برای تعیین سرنوشت کشور.
ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی همزمان با نورباران آسمان ایران زمین، با مدد از دَمقدسیاییشهدا و امام شهدا، با فریادهای کوبنده 'اللهاکبر' خود به یاد تکبیرهای بهمن خونین ۵۷، صدای انقلاب خود را بار دیگر به گوش جهانیان رسانده و در حمایت از ملتهای مسلمان و ستمدیده جهان، بر اندام استکبار جهانی لرزه خواهد انداخت.
با این ندای حق طلبی و حقیقت جویی فجر چهل و سوم را به نظاره مینشینیم.
خوزستانیهای بصیر و همیشه در رکاب انقلاب با حضور مداوم خود در صحنههای مختلف همواره نشان دادند که فشار حداکثری دشمنان اسلام نمیتواند ذرهای از ایستادگی و مقاومتشان را خدشه دار کند.
آنها با حضور بابصیرت و حداکثری خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن صحنهای ماندگار و تاریخی را در تقویم فجر چهل و سوم رقم خواهند زد و به دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب خواهند گفت که تا پای جان حافظ آرمانهای انقلاب هستند.
فردا بار دیگر جهانیان با چشمهای خود نسل اول، دوم و سوم انقلاب را خواهند دید، نسل سلیمانی ها، باکری ها، همتها و....
نسلهایی که که با حضورشان مهر سکوت و خاموشی را بر دهان یاوه گویان جهان حک میکنند.
هر قدممان را فردا به نیابت از یک شهید در راه اعتلای پرچم سه رنگمان بر خواهیم داشت تا بار دیگر یادآوری کنیم وحدتمان، شورمان و انقلابمان را.
فردا میآییم تا دشمنان بدانند که راه لالههای شهیدمان ادامه دارد و ما همچنان با اقتدار در مسیر شکوفایی و خودکفایی گام بر میداریم.
فردا همه میآییم تا چهل و سه سالگی انقلابمان را هر چه باشکوهتر برگزار کنیم و روزی به یاد ماندنی و حماسهای دیدنی را به نمایش بگذاریم.
مسیر راهپیمایی در اهواز از ساعت ٩ و ٣٠ دقیقه صبح روز جمعه از میدان مولوی به سمت مصلای مهدیه است.
انتهای پیام/
نوایی که در شامگاه بیست و یکم بهمن ماه ۱۳۵۷، کاخ ظلمت و طاغوت شاهنشاهی را در هم شکست.
به شکرانه چهل و سه سال اقتدار و افتخار، عزت و عظمت ملت بزرگ ایران اسلامی و به پاس مجاهدتهایفجرآفرینانانقلاب اسلامی، همزمان با نوای روحانی، دلانگیز و روحبخش گلبانگ تکبیر ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی، رأس ساعت ۲۱:۰۰ شامگاه ۲۱ بهمن؛ کران تا کران آسمان گلگون پایتخت دفاع مقدس نورباران شد.
اللّه اکبر، به چهل و سه سال وحدت و انسجام ملی، الله اکبر، به چهل و سه سال جهاد و مقاومت، ایثار و شهادت
الله اکبر، به چهل و سه سال عزت و سربلندی در سایهسار اندیشههای ناب قرآن کریم وائمۀمعصومین «علیهم السلام»
الله اکبر، به چهل و سه سال مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر؛ الله اکبر، به چهل و سه سال فتح قلههای رفیع عزت و شرافت؛ الله اکبر، به چهل و سه سال استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی؛ الله اکبری، به بلندای تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی؛ الله اکبری، به بلندای راست قامتان جاودانه تاریخ
و الله اکبری، به بلندای تاریخ چهل و سه ساله غیرت دینی و عقلانیت ملی.
الله اکبر بر این چهل و سه سال پایداری و استقامت در برابر دیو صفتان. الله اکبر بر چهل و سه سال حماسه آفرینی و حضور آگاهانه در صحنههای مختلف برای تعیین سرنوشت کشور.
ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی همزمان با نورباران آسمان ایران زمین، با مدد از دَمقدسیاییشهدا و امام شهدا، با فریادهای کوبنده 'اللهاکبر' خود به یاد تکبیرهای بهمن خونین ۵۷، صدای انقلاب خود را بار دیگر به گوش جهانیان رسانده و در حمایت از ملتهای مسلمان و ستمدیده جهان، بر اندام استکبار جهانی لرزه خواهد انداخت.
با این ندای حق طلبی و حقیقت جویی فجر چهل و سوم را به نظاره مینشینیم.
خوزستانیهای بصیر و همیشه در رکاب انقلاب با حضور مداوم خود در صحنههای مختلف همواره نشان دادند که فشار حداکثری دشمنان اسلام نمیتواند ذرهای از ایستادگی و مقاومتشان را خدشه دار کند.
آنها با حضور بابصیرت و حداکثری خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن صحنهای ماندگار و تاریخی را در تقویم فجر چهل و سوم رقم خواهند زد و به دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب خواهند گفت که تا پای جان حافظ آرمانهای انقلاب هستند.
فردا بار دیگر جهانیان با چشمهای خود نسل اول، دوم و سوم انقلاب را خواهند دید، نسل سلیمانی ها، باکری ها، همتها و....
نسلهایی که که با حضورشان مهر سکوت و خاموشی را بر دهان یاوه گویان جهان حک میکنند.
هر قدممان را فردا به نیابت از یک شهید در راه اعتلای پرچم سه رنگمان بر خواهیم داشت تا بار دیگر یادآوری کنیم وحدتمان، شورمان و انقلابمان را.
فردا میآییم تا دشمنان بدانند که راه لالههای شهیدمان ادامه دارد و ما همچنان با اقتدار در مسیر شکوفایی و خودکفایی گام بر میداریم.
فردا همه میآییم تا چهل و سه سالگی انقلابمان را هر چه باشکوهتر برگزار کنیم و روزی به یاد ماندنی و حماسهای دیدنی را به نمایش بگذاریم.
مسیر راهپیمایی در اهواز از ساعت ٩ و ٣٠ دقیقه صبح روز جمعه از میدان مولوی به سمت مصلای مهدیه است.
انتهای پیام/
نوایی که در شامگاه بیست و یکم بهمن ماه ۱۳۵۷، کاخ ظلمت و طاغوت شاهنشاهی را در هم شکست.
,به شکرانه چهل و سه سال اقتدار و افتخار، عزت و عظمت ملت بزرگ ایران اسلامی و به پاس مجاهدتهایفجرآفرینانانقلاب اسلامی، همزمان با نوای روحانی، دلانگیز و روحبخش گلبانگ تکبیر ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی، رأس ساعت ۲۱:۰۰ شامگاه ۲۱ بهمن؛ کران تا کران آسمان گلگون پایتخت دفاع مقدس نورباران شد.
,اللّه اکبر، به چهل و سه سال وحدت و انسجام ملی، الله اکبر، به چهل و سه سال جهاد و مقاومت، ایثار و شهادت
,الله اکبر، به چهل و سه سال عزت و سربلندی در سایهسار اندیشههای ناب قرآن کریم وائمۀمعصومین «علیهم السلام»
,الله اکبر، به چهل و سه سال مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر؛ الله اکبر، به چهل و سه سال فتح قلههای رفیع عزت و شرافت؛ الله اکبر، به چهل و سه سال استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی؛ الله اکبری، به بلندای تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی؛ الله اکبری، به بلندای راست قامتان جاودانه تاریخ
,و الله اکبری، به بلندای تاریخ چهل و سه ساله غیرت دینی و عقلانیت ملی.
,الله اکبر بر این چهل و سه سال پایداری و استقامت در برابر دیو صفتان. الله اکبر بر چهل و سه سال حماسه آفرینی و حضور آگاهانه در صحنههای مختلف برای تعیین سرنوشت کشور.
,ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی همزمان با نورباران آسمان ایران زمین، با مدد از دَمقدسیاییشهدا و امام شهدا، با فریادهای کوبنده 'اللهاکبر' خود به یاد تکبیرهای بهمن خونین ۵۷، صدای انقلاب خود را بار دیگر به گوش جهانیان رسانده و در حمایت از ملتهای مسلمان و ستمدیده جهان، بر اندام استکبار جهانی لرزه خواهد انداخت.
,با این ندای حق طلبی و حقیقت جویی فجر چهل و سوم را به نظاره مینشینیم.
,خوزستانیهای بصیر و همیشه در رکاب انقلاب با حضور مداوم خود در صحنههای مختلف همواره نشان دادند که فشار حداکثری دشمنان اسلام نمیتواند ذرهای از ایستادگی و مقاومتشان را خدشه دار کند.
,آنها با حضور بابصیرت و حداکثری خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن صحنهای ماندگار و تاریخی را در تقویم فجر چهل و سوم رقم خواهند زد و به دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب خواهند گفت که تا پای جان حافظ آرمانهای انقلاب هستند.
,فردا بار دیگر جهانیان با چشمهای خود نسل اول، دوم و سوم انقلاب را خواهند دید، نسل سلیمانی ها، باکری ها، همتها و....
,نسلهایی که که با حضورشان مهر سکوت و خاموشی را بر دهان یاوه گویان جهان حک میکنند.
,هر قدممان را فردا به نیابت از یک شهید در راه اعتلای پرچم سه رنگمان بر خواهیم داشت تا بار دیگر یادآوری کنیم وحدتمان، شورمان و انقلابمان را.
,فردا میآییم تا دشمنان بدانند که راه لالههای شهیدمان ادامه دارد و ما همچنان با اقتدار در مسیر شکوفایی و خودکفایی گام بر میداریم.
,فردا همه میآییم تا چهل و سه سالگی انقلابمان را هر چه باشکوهتر برگزار کنیم و روزی به یاد ماندنی و حماسهای دیدنی را به نمایش بگذاریم.
,مسیر راهپیمایی در اهواز از ساعت ٩ و ٣٠ دقیقه صبح روز جمعه از میدان مولوی به سمت مصلای مهدیه است.
,انتهای پیام/
,,
,
]
ارسال دیدگاه