امام جمعه اندیکا:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث یاس دشمنان است

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث یاس دشمنان است
حجت الاسلام والمسلمین موسوی گفت: حضور آحاد ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث یأس و ناامیدی دشمنان و اقتدار بیشتر خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، حجت الاسلام والمسلمین سید اکبر موسوی امام جمعه اندیکا در حاشبه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن این شهرستان اظهار کرد: ملت مقتدر ایران با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی اما وحدت عزت آفرین و حضور دشمن شکن برای حفظ انقلابی که با خون پاک صد‌ها شهید آبیاری شده را فراموش نکردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
وی افزود: حضور آحاد ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث یأس و ناامیدی دشمنان و اقتدار بیشتر خواهد شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین موسوی گفت: بدون تردید انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب عظیم فرهنگی است که اصلی ترین پیام آن، بازگشت به شالوده اصیل انسانیت و حرکت بر مدار اخلاق الهی است، همانی که پیامبر اعظم اسلام (ص) آن را بزرگترین هدف رسالت خود عنوان کرد.
 
انتهای پیام/
 
 
,
وی افزود: حضور آحاد ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث یأس و ناامیدی دشمنان و اقتدار بیشتر خواهد شد.
,
 
,
حجت الاسلام والمسلمین موسوی گفت: بدون تردید انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب عظیم فرهنگی است که اصلی ترین پیام آن، بازگشت به شالوده اصیل انسانیت و حرکت بر مدار اخلاق الهی است، همانی که پیامبر اعظم اسلام (ص) آن را بزرگترین هدف رسالت خود عنوان کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه