امام جمعه اندیکا:
حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث یاس دشمنان است
حجت الاسلام والمسلمین موسوی گفت: حضور آحاد ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث یأس و ناامیدی دشمنان و اقتدار بیشتر خواهد شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، حجت الاسلام والمسلمین سید اکبر موسوی امام جمعه اندیکا در حاشبه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن این شهرستان اظهار کرد: ملت مقتدر ایران با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی اما وحدت عزت آفرین و حضور دشمن شکن برای حفظ انقلابی که با خون پاک صدها شهید آبیاری شده را فراموش نکردند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
وی افزود: حضور آحاد ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث یأس و ناامیدی دشمنان و اقتدار بیشتر خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی گفت: بدون تردید انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب عظیم فرهنگی است که اصلی ترین پیام آن، بازگشت به شالوده اصیل انسانیت و حرکت بر مدار اخلاق الهی است، همانی که پیامبر اعظم اسلام (ص) آن را بزرگترین هدف رسالت خود عنوان کرد.
انتهای پیام/
وی افزود: حضور آحاد ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث یأس و ناامیدی دشمنان و اقتدار بیشتر خواهد شد.
,
حجت الاسلام والمسلمین موسوی گفت: بدون تردید انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب عظیم فرهنگی است که اصلی ترین پیام آن، بازگشت به شالوده اصیل انسانیت و حرکت بر مدار اخلاق الهی است، همانی که پیامبر اعظم اسلام (ص) آن را بزرگترین هدف رسالت خود عنوان کرد.
,
انتهای پیام/
, ]
ارسال دیدگاه