گزارش تصویری؛

راهپیمایی خودرویی اراکی ها در جشن ملی ۲۲بهمن

راهپیمایی خودرویی اراکی ها در جشن ملی ۲۲بهمن
شهروندان اراکی همانند دیگر هموطنان، با حضور با شکوه در راهپیمایی خودرویی ۲۲بهمن امسال، چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ شهروندان اراکی همانند دیگر هموطنان، با حضور با شکوه در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال، چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب؛,
امسال هم به دلیل شیوع کرونا، این راهپیمایی در شهرهای قرمز کرونایی از جمله اراک به صورت خودرویی برگزار شد.
,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

عکاس: علیرضا نجمی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه