رئیس اداره راهداری سلسله خبر داد؛
بازگشایی ۳۵ راه روستایی در سلسله/ عملیات برفروبی ادامه دارد
ملکی با اشاره به بازگشایی ۳۵ راه روستایی در سلسله، گفت: عملیات برفروبی ادامه دارد و تا قبل از عصر امروز سایر مسیرهای روستایی نیز بازگشایی می شوند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن ملکی در گفتوگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: در پی بارش سنگین برف راه ارتباطی ۶۵ روستای سلسله مسدود شده بود که با تلاش عوامل راهداری، راه ارتباطی ۳۵ روستا بازگشایی شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,وی افزود: اکثر راههای مسدود شده این شهرستان در منطقه قلایی هستند و اکنون نیز ۶ اکیپ راهداری در قالب ۲۰نفر و ۸ دستگاه ماشین آلات مشغول بازگشایی محورهای مسدود شده هستند.
,رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جادهای سلسله با اشاره به اینکه ارتفاع برف در برخی مناطق به ۳۰ سانتی متر میرسد، عنوان کرد: بیش از ۱۰۰تن نمک در محورها استفاده شده است.
,وی تصریح کرد: عملیات برفروبی از ساعت ۴بامداد آغاز شده و تا قبل از عصر امروز همه مسیرهای روستایی در سلسله بازگشایی خواهند شد.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه