مربیان پیکان و هوادار چه گفتند؟
حسینی: امیدوارم تیمِ بهتر بدون تأثیر عوامل بیرونی به حقش برسد/ رضاپور: با یک تیم باهوش و زیرک بازی داریم
مربیان پیکان و هوادار در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی هفته هفدهم صحبت کردند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل هوادار اظهار داشت: بعد از تعطیلات و شروع مجدد مسابقات، همه تیمها کار سختی دارند و بازیها سخت و نفسگیر میشود. چون هیچ تیمی نمیخواهد موقعیتش را در جدول از دست بدهد و بازیها خیلی سخت میشود. امیدوارم بازی فردای ما خوب و جوانمردانه باشد و تیمی که بهتر بازی کند، بدون تأثیر عوامل بیرونی به حقش برسد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,وی درباره غایبان تیمش برای دیدار با هوادار، اظهار داشت: یکی دو بازیکن ما مصدوم هستند، اما هنوز صددرصد مشخص نیست که به بازی میرسند یا نه.
,سرمربی پیکان درباره تغییر و تحولات اخیر باشگاه و اینکه آیا این مسئله در روند نتیجهگیری تیم تأثیر میگذارد یا نه، خاطرنشان کرد: فعلاً که اثری روی ما نداشته و پیکان تیمی بیحاشیه است که معمولاً بعد از تغییر مدیریت به کار خودش ادامه میدهد. فکر نمیکنم تغییری ایجاد شود و ما کار خودمان را انجام میدهد. امیدوارم مثل همیشه از حمایت مدیرانمان برخوردار باشیم.
,,
*رضاپور: با یک تیم باهوش و زیرک بازی داریم
, *رضاپور: با یک تیم باهوش و زیرک بازی داریم,میثم رضاپور مربی تیم هوادار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان گفت: فردا با یک تیم باهوش و زیرک از لحاظ فوتبالی بازی سختی داریم. پیکان تیم خوبی است و امتیازات خوبی جمع کرده و ششم جدول است. امیدوارم با یک بازی خوب هم سه امتیاز را کسب و هم نتیجه بازی رفت را جبران کنیم.
,وی در مورد محرومان و مصدومان تیم هوادار در دیدار فردا عنوان کرد: بازیکن محروم نداریم، فقط محمد قاضی مصدوم است. رضا عنایتی و رجبزاده هم از کادرفنی محروم هستند.
,مربی هوادار در مورد اینکه این تیم در دیدار با استقلال با محرومان زیادی مواجه شد و برای دیدار فردا سرمربی و مربی خود را در اختیار ندارد، گفت: این هم جزیی از فوتبال است. کمی حساسیت بازی یا اشتباهات داوری در برخی از صحنهها باعث اعتراض عنایتی شد. کارت زرد او هم به حق نبود. عنایتی کار خاصی انجام نداد؛ بطری آب را برداشت و بعد هم به زمین انداخت که داور اخطار داد. به نظرم تصمیم داور درست نبود.
,رضاپور در خصوص انتخاب منصوریان به عنوان داور دیدار فردا مقابل پیکان گفت: منصوریان داور خوبی است و امیدوارم قضاوت خوبی داشته باشد.
,انتهای پیام/
,
]
ارسال دیدگاه