مربیان پدیده و مس چه گفتند؟

ربیعی: می توانستیم پیروزی پرگل تری برسیم

ربیعی: می توانستیم پیروزی پرگل تری برسیم
مربیان پدیده و مس بعد از بازی هفته هفدهم که با پیروزی مس به پایان رسید، در نشست مطبوعاتی صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان پس از برتری مس رفسنجان مقابل پدیده در نشست خبری اظهار داشت: پدیده به نظرمن تیم خوبی است، چون در بازی قبلی مقابل خود ما بازی را به 120 دقیقه کشید و در اراک هم با آلومینیوم مساوی کرده بود. امروز پدیده بازی را بهتر شروع کرد، اما ما رفته رفته بهتر شدیم و نیمه اول را یک بر صفر بردیم و در نیمه دوم هم 2 گل زدیم و می‌توانستیم بیشتر هم بزنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: بعد از گل سوم بچه ها بازی را محکم نگرفتند و روی سُر خوردن داود نوشی صوفیانی یک گل خیلی بد خوردیم که برای من عذاب آور بود. در مجموع امیدوارم مشهد همیشه در لیگ برتر تیم داشته باشد، چون قسمت ما خواهد شد که به زیارت امام رضا (ع) هم برویم.
ادامه دارد...
 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه