رییس مرکز بهداشت خوزستان:
۹۷.۵درصد بیماران کرونایی در خوزستان بهبود یافتهاند
سیدمحمد علوی گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، ۵۲۶ هزار و ۵۳۲ نفر معادل ۹۷.۵ درصد بیماران مبتلا به کرونا در خوزستان بهبود یافته اند همچنین ۲۹ هزار و ۷۵۳ نفر از این بیماران در حال سپری کردن دوره قرنطینه خانگی هستند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمد علوی رییس مرکز بهداشت خوزستان در گفت و گو با خبرنگار رهیاب اظهار کرد: با توجه به اینکه دوره بیماری در سویه اُمیکرون کوتاهتر است، مدت مرخصی کارکنان به پنج روز کاهش یافته است.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
وی در خصوص مدت زمان انتقال اُمیکرون از بیماران مبتلا به دیگر افراد افزود: در گذشته میزان مرخصی افراد شاغل ۲ هفته بود تا موجب انتشار بیماری در محل کار نشوند اما اکنون مبتلایان به اُمیکرون از زمان مثبت شدن تست، باید پنج روز در منزل بمانند.
رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: همچنین مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر انتقال این ویروس از مبتلایان به اُمیکرون تا ۲۵ روز صحیح نیست.
علوی با بیان اینکه از ابتدای بروز بیماری کرونا تاکنون ۵۶۹ هزار و ۷۸۷ نفر در خوزستان به کرونا مبتلا شدند گفت: در شبانه روز گذشته یک هزار و ۴۶۳ بیمار کرونایی در این استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل از آن ۹۷۳ بیمار کمتر است.
وی افزود: در این بازه زمانی ۱۱۱ بیمار در بیمارستانهای خوزستان بستری شدند که این میزان نسبت به روز قبل از آن ۱۸ مورد کمتر شده است. همچنین در چند روز گذشته سیر بیماران بهبود یافته افزایشی است.
رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، ۵۲۶ هزار و ۵۳۲ نفر معادل ۹۷.۵ درصد بیماران مبتلا به کرونا در خوزستان بهبود یافته اند همچنین ۲۹ هزار و ۷۵۳ نفر از این بیماران در حال سپری کردن دوره قرنطینه خانگی هستند.
علوی با اشاره به تزریق ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان بیان کرد: تاکنون ۸۴.۶ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان یک دُز و ۷۱.۶ درصد ۲ دُز را تزریق کرده اند همچنین پوشش نوبت سوم واکسیناسیون در افراد بالای ۱۸ سال استان ۲۷ درصد است.
در حال حاضر هفت شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، هشت شهرستان نارنجی و ۱۲ شهرستان زرد کرونایی هستند.
انتهای پیام/
وی در خصوص مدت زمان انتقال اُمیکرون از بیماران مبتلا به دیگر افراد افزود: در گذشته میزان مرخصی افراد شاغل ۲ هفته بود تا موجب انتشار بیماری در محل کار نشوند اما اکنون مبتلایان به اُمیکرون از زمان مثبت شدن تست، باید پنج روز در منزل بمانند.
رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: همچنین مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر انتقال این ویروس از مبتلایان به اُمیکرون تا ۲۵ روز صحیح نیست.
علوی با بیان اینکه از ابتدای بروز بیماری کرونا تاکنون ۵۶۹ هزار و ۷۸۷ نفر در خوزستان به کرونا مبتلا شدند گفت: در شبانه روز گذشته یک هزار و ۴۶۳ بیمار کرونایی در این استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل از آن ۹۷۳ بیمار کمتر است.
وی افزود: در این بازه زمانی ۱۱۱ بیمار در بیمارستانهای خوزستان بستری شدند که این میزان نسبت به روز قبل از آن ۱۸ مورد کمتر شده است. همچنین در چند روز گذشته سیر بیماران بهبود یافته افزایشی است.
رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، ۵۲۶ هزار و ۵۳۲ نفر معادل ۹۷.۵ درصد بیماران مبتلا به کرونا در خوزستان بهبود یافته اند همچنین ۲۹ هزار و ۷۵۳ نفر از این بیماران در حال سپری کردن دوره قرنطینه خانگی هستند.
علوی با اشاره به تزریق ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان بیان کرد: تاکنون ۸۴.۶ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان یک دُز و ۷۱.۶ درصد ۲ دُز را تزریق کرده اند همچنین پوشش نوبت سوم واکسیناسیون در افراد بالای ۱۸ سال استان ۲۷ درصد است.
در حال حاضر هفت شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، هشت شهرستان نارنجی و ۱۲ شهرستان زرد کرونایی هستند.
انتهای پیام/
وی در خصوص مدت زمان انتقال اُمیکرون از بیماران مبتلا به دیگر افراد افزود: در گذشته میزان مرخصی افراد شاغل ۲ هفته بود تا موجب انتشار بیماری در محل کار نشوند اما اکنون مبتلایان به اُمیکرون از زمان مثبت شدن تست، باید پنج روز در منزل بمانند.
,
رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: همچنین مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر انتقال این ویروس از مبتلایان به اُمیکرون تا ۲۵ روز صحیح نیست.
,
علوی با بیان اینکه از ابتدای بروز بیماری کرونا تاکنون ۵۶۹ هزار و ۷۸۷ نفر در خوزستان به کرونا مبتلا شدند گفت: در شبانه روز گذشته یک هزار و ۴۶۳ بیمار کرونایی در این استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل از آن ۹۷۳ بیمار کمتر است.
,
وی افزود: در این بازه زمانی ۱۱۱ بیمار در بیمارستانهای خوزستان بستری شدند که این میزان نسبت به روز قبل از آن ۱۸ مورد کمتر شده است. همچنین در چند روز گذشته سیر بیماران بهبود یافته افزایشی است.
,
رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، ۵۲۶ هزار و ۵۳۲ نفر معادل ۹۷.۵ درصد بیماران مبتلا به کرونا در خوزستان بهبود یافته اند همچنین ۲۹ هزار و ۷۵۳ نفر از این بیماران در حال سپری کردن دوره قرنطینه خانگی هستند.
,
علوی با اشاره به تزریق ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان بیان کرد: تاکنون ۸۴.۶ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان یک دُز و ۷۱.۶ درصد ۲ دُز را تزریق کرده اند همچنین پوشش نوبت سوم واکسیناسیون در افراد بالای ۱۸ سال استان ۲۷ درصد است.
,
در حال حاضر هفت شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، هشت شهرستان نارنجی و ۱۲ شهرستان زرد کرونایی هستند.
,
انتهای پیام/
, ]
ارسال دیدگاه