رئیس شورای شهر یزد:
عمل به وعدهها؛ بهترین قدردانی از ملت است/ حمایت مردم؛ دلگرمی دولت برای عبور از گردنههای فرارو
دشتی گفت: پشتیبانی و حمایت موثر مردم مایه دلگرمی و پشتوانه ای عظیم برای دولت خدمتگزار خواهد بود.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامحسین دشتی رئیس شورای اسلامی شهر یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، از حضور پرشور و حماسی مردم شهر جهانی یزد در راهپیمایی 22 بهمن تشکر و قدردانی کرد و گفت: امروز ملت ایران دیگربار به دنیا ثابت کرد که همچنان به آرمانهای رفیع انقلاب پایبند است و برای اثبات آن هرنوع سختی را به جان خریده و از اهداف بلند انقلاب دست برنخواهد داشت.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,دشتی با تاکید بر لزوم قدردانی از مردم افزود: من مراتب سپاس و قدردانی خود را از حضور پرشکوه و افتخار آفرین اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن اعلام میدارم چراکه مطمئنا همین پشتیبانی و حمایت موثر مردم مایه دلگرمی و پشتوانه ای عظیم برای دولت خدمتگزار خواهد بود.
,رئیس شورای اسلامی شهر یزد اذعان کرد: امیدواریم با استعانت از پروردگار متعال و حمایت رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و سرمایه بزرگ حمایت مردمی، کشور بتواند از گردنه های فرارو عبور کند و زمینه تحقق کامل اهداف انقلاب اسلامی را با سربلندی فراهم آورد.
,وی عنوان کرد: دهه مبارک فجر و حضور غیرتمندانه مردم، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی بود که در عصر اسارت انسان و در روزگار قحطی انسانیت، با انقلاب اسلامی خویش، صفحه ای زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و ندای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین انداز کرد.
,وی تاکید کرد: بی شک مردم هم انتظاری جز رفاه، آسایش، اشتغال پایدار، سلامتی و امنیت از مسئولان کشور ندارند و از بنده به عنوان یک مسئول شهری تا مسئولان بالادستی کشور همه باید به وظیفه و ووعدهه ای خود بخوبی جامه عمل بپوشانیم تا گوشه ای از فداکاری های مردم را جبران کنیم.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه