معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان:

یک فرد مبتلا به اومیکرون می‌تواند روزانه ۲۵ نفر را بیمار کند

یک فرد مبتلا به اومیکرون می‌تواند روزانه ۲۵ نفر را بیمار کند
عبدالله خوان‌زاده گفت: هر فرد مبتلا به اُمیکرون می‌تواند روزانه ۲۵ نفر را بیمار کند و با توجه به سرعت انتشار بسیار زیاد سویه اُمیکرون لازم است شهروندان شیوه نامه‌های بهداشتی را جدی‌تر بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله خوان‌زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگار رهیاب اظهار کرد: همه مراکز سرپایی پذیرش بیماران کووید ۱۹ در جنوب غرب خوزستان از نظر نیرو و امکانات درمانی تقویت شده و بیمارستان های آبادان، خرمشهر و شادگان نیز تست‌گیری از بیماران دارای علائم کرونایی را انجام می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
وی افزود: در حال حاضر ۲۰ درصد از تخت‌های بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان به عنوان مرکز بستری بیماران کرونایی در جنوب غرب خوزستان در اشغال بیماران مبتلا به کرونا است ضمن اینکه در بیمارستان‌های خرمشهر و شادگان نیز پذیرش بیماران بدحال آغاز شده است.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: دیگر بیمارستان های منطقه از جمله نفت و تامین اجتماعی نیز بیماران مبتلا به کرونا را بستری می‌کنند و در روزهای آینده و با توجه به شیب صعودی ابتلا شاهد بستری تعداد بیشتری از بیماران در بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان خواهیم بود.
 
خوان‌زاده افزود: ۳۹ بیمار کرونایی در بیمارستان آیت الله طالقانی و ۶ بیمار نیز در بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان بستری هستند که از این تعداد هشت بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش مراقب‌های ویژه بیمارستان طالقانی بستری شدند.
 
وی گفت: اکثر بیماران بستری شده جز کسانی هستند که از تزریق واکسن سرباز زده‌اند و یا تنها یک دُز واکسن تزریق کرده‌اند.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان عنوان کرد: تزریق سه دُز واکسن و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تنها راه مقابله و کنترل کرونا است و در صورت رعایت این موارد شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان به حالت عادی باز خواهند گشت.
 
خوان زاده بیان کرد: هر فرد مبتلا به اُمیکرون می‌تواند روزانه ۲۵ نفر را بیمار کند و با توجه به سرعت انتشار بسیار زیاد سویه اُمیکرون لازم است شهروندان شیوه نامه‌های بهداشتی را جدی‌تر بگیرند.
 
انتهای پیام/
 
 
,
وی افزود: در حال حاضر ۲۰ درصد از تخت‌های بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان به عنوان مرکز بستری بیماران کرونایی در جنوب غرب خوزستان در اشغال بیماران مبتلا به کرونا است ضمن اینکه در بیمارستان‌های خرمشهر و شادگان نیز پذیرش بیماران بدحال آغاز شده است.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: دیگر بیمارستان های منطقه از جمله نفت و تامین اجتماعی نیز بیماران مبتلا به کرونا را بستری می‌کنند و در روزهای آینده و با توجه به شیب صعودی ابتلا شاهد بستری تعداد بیشتری از بیماران در بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان خواهیم بود.
 
خوان‌زاده افزود: ۳۹ بیمار کرونایی در بیمارستان آیت الله طالقانی و ۶ بیمار نیز در بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان بستری هستند که از این تعداد هشت بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش مراقب‌های ویژه بیمارستان طالقانی بستری شدند.
 
وی گفت: اکثر بیماران بستری شده جز کسانی هستند که از تزریق واکسن سرباز زده‌اند و یا تنها یک دُز واکسن تزریق کرده‌اند.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان عنوان کرد: تزریق سه دُز واکسن و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تنها راه مقابله و کنترل کرونا است و در صورت رعایت این موارد شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان به حالت عادی باز خواهند گشت.
 
خوان زاده بیان کرد: هر فرد مبتلا به اُمیکرون می‌تواند روزانه ۲۵ نفر را بیمار کند و با توجه به سرعت انتشار بسیار زیاد سویه اُمیکرون لازم است شهروندان شیوه نامه‌های بهداشتی را جدی‌تر بگیرند.
 
انتهای پیام/
 
 
,
وی افزود: در حال حاضر ۲۰ درصد از تخت‌های بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان به عنوان مرکز بستری بیماران کرونایی در جنوب غرب خوزستان در اشغال بیماران مبتلا به کرونا است ضمن اینکه در بیمارستان‌های خرمشهر و شادگان نیز پذیرش بیماران بدحال آغاز شده است.
,
 
,
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: دیگر بیمارستان های منطقه از جمله نفت و تامین اجتماعی نیز بیماران مبتلا به کرونا را بستری می‌کنند و در روزهای آینده و با توجه به شیب صعودی ابتلا شاهد بستری تعداد بیشتری از بیماران در بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان خواهیم بود.
,
 
,
خوان‌زاده افزود: ۳۹ بیمار کرونایی در بیمارستان آیت الله طالقانی و ۶ بیمار نیز در بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان بستری هستند که از این تعداد هشت بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش مراقب‌های ویژه بیمارستان طالقانی بستری شدند.
,
 
,
وی گفت: اکثر بیماران بستری شده جز کسانی هستند که از تزریق واکسن سرباز زده‌اند و یا تنها یک دُز واکسن تزریق کرده‌اند.
,
 
,
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان عنوان کرد: تزریق سه دُز واکسن و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تنها راه مقابله و کنترل کرونا است و در صورت رعایت این موارد شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان به حالت عادی باز خواهند گشت.
,
 
,
خوان زاده بیان کرد: هر فرد مبتلا به اُمیکرون می‌تواند روزانه ۲۵ نفر را بیمار کند و با توجه به سرعت انتشار بسیار زیاد سویه اُمیکرون لازم است شهروندان شیوه نامه‌های بهداشتی را جدی‌تر بگیرند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه