امضای تفاهمنامه همکاری بین فدراسیون دوچرخهسواری و دانشگاه آزاد اسلامی
فدراسیون دوچرخه سواری و مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم همکاری امضا کردند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، امروز یکشنبه امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در محل فدراسیون دوچرخه سواری نشستی را با رسول هاشم کندی برگزار کرد. در این نشست طرفین درخصوص همکاری های دوجانبه به توافقاتی دست یافتند و تفاهم نامه ای را به امضا رساندند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,از مهمترین بخش های این تفاهم نامه توسعه فعالیت های آموزشی، پژوهشی، علمی و همچنین برگزار رویدادهای ورزشی مرتبط با رشته دوچرخه سواری، بهره مندی از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی در زمان برگزاری اردوهای تیم های ملی دوچرخه سواری می توان اشاره کرد.
,انتهای پیام
]
ارسال دیدگاه