برگزاری جلسه هیئت رئیسه فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی/ اعطای حکم دبیرکلی به صدیقی
جلسه هیئت رئیسه فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی برگزار شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلسه هیئت رئیسه فدراسیون انجمنهای ورزشهای رزمی امروز (دوشنبه 25 بهمنماه) به ریاست یوسف بهتری رئیس فدراسیون و با حضور همایون خرم نایب رئیس، صدیقه هاشمیسنگر نایب رئیس بانوان و علی صدیقی سرپرست دبیری فدراسیون و سایر اعضای هیئت رئیسه برگزار شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بحث و تبادل نظر درخصوص برنامههای جاری فدراسیون انجمنهای ورزشهای رزمی از مهمترین موضوعات جلسه امروز بود.
,
♦️اعطای حکم دبیرکلی فدراسیون به علی صدیقی
,
طبق مصوبه امروز (دوشنبه 25 بهمنماه) هیئت رئیسه فدراسیون انجمنهای ورزشهای رزمی، علی صدیقی به عنوان دبیرکل فدراسیون منصوب شد.
,
وی که پیش از این چندماهی مسئولیت سرپرست دبیری فدراسیون انجمنهای ورزشهای رزمی را برعهده داشت، امروز حکم انتصاب خود به عنوان دبیرکل را از یوسف بهتری رئیس فدراسیون دریافت کرد.
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه