دبیر ستاد مقابله با کرونا در لرستان:

کرونا جان یک لرستانی را گرفت/۴۳۳نفر دیگر مبتلا شدند

کرونا جان یک لرستانی را گرفت/۴۳۳نفر دیگر مبتلا شدند
کوشکی گفت: در شبانه روز گذشته 433 لرستانی به کرونا مبتلا شدند و یک نفر بر اثر این بیماری فوت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم کوشکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: در شبانه روز گذشته با ابتلای ۴۳۳ لرستانی به کرونا، شمار مبتلایان به ۲۰۹ هزار و ۲۷۷ نفر رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با اشاره به فوت یک بیمار کرونایی، افزود: با این احتساب شمار قربانیان کوید ۱۹ در استان از مرز دو هزار و ۷۰۲ نفر گذشت.

,

دبیر ستاد مقابله با کرونا در لرستان عنوان کرد: در حال حاضر ۴۴۹ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که تعداد بستری ها نسبت به روز روز گذشته ۲۸ نفر کمتر شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه