همزمان با فرمانده سپاه خوزستان به بندر امام صورت گرفت؛
بهرهبرداری از ۲ خط لوله انتقال آب سطحی در بندر امام خمینی (ره) و ۱۰۰ منزل بازسازی شده+عکس
آیین بهره برداری از ۲ خط لوله انتقال آب سطحی بندر امام خمینی (ره) و ۱۰۰ منزل بازسازی شده از ایام آبگرفتگی سال۹۹ توسط سردار پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان برگزار شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، صبح امروز ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ آیین بهره برداری از دو خط لوله دفع آب های سطحی و صد منزل بازسازی شده در آبگرفتگی ۹۹ با حضور سردار پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان همراه با حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در بندر امام خمینی (ره) برگزار شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
پروژه خط لوله دفع آب های سطحی در زمان شهردار وقت مهندس مرتضی خرمی و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و با مشارکت شهرداری بندرامام خمینی (ره)، سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان، قرارگاه سازندگی خاتمالانبیا، شورای راهبری صنایع پتروشیمی با رویکرد افزایش میزان تاب آوری در بحران و بارش سیل آسا اجرا شد.
در این آیین فرمانده محترم مرکز مقاومت بسیج بندرامام خمینی (ره) به سخنرانی پرداخت.
سردار شاهوارپور پس از حضور در آیین بهره برداری پروژه مذکور در جمع بسیجیان، فرماندهان و آحاد مردم شریف بندرامام خمینی (ره) این شهر را به مقصد اهواز ترک کردند.



انتهای پیام/
پروژه خط لوله دفع آب های سطحی در زمان شهردار وقت مهندس مرتضی خرمی و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و با مشارکت شهرداری بندرامام خمینی (ره)، سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان، قرارگاه سازندگی خاتمالانبیا، شورای راهبری صنایع پتروشیمی با رویکرد افزایش میزان تاب آوری در بحران و بارش سیل آسا اجرا شد.
,
در این آیین فرمانده محترم مرکز مقاومت بسیج بندرامام خمینی (ره) به سخنرانی پرداخت.
,
سردار شاهوارپور پس از حضور در آیین بهره برداری پروژه مذکور در جمع بسیجیان، فرماندهان و آحاد مردم شریف بندرامام خمینی (ره) این شهر را به مقصد اهواز ترک کردند.
, 
, 
, 
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه