انتخابی جام جهانی بسکتبال| بهنام در قرنطینه/ یخچالی پنجره دوم را از دست داد
با توجه به مثبت شدن تست کرونا، بهنام یخچالی پنجره دوم انتخابی جام جهانی را از دست داد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهنام یخچالی ملی پوش بسکتبال که به دلیل ابتلا به کرونا به قرنطینه رفته بود پس از طی کردن دوره قرنطینه خود به میادین بسکتبال بازگشت و قرار بود صبح امروز آلمان را به مقصد ایران ترک کند. متاسفانه به دلیل مثبت اعلام شدن تست کرونایش، بار دیگر به قرنطینه رفت و مسابقات انتخابی جام جهانی بسکتبال را از دست داد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,مسعود عماری سرپرست تیم ملی بسکتبال کشورمان با اعلام این خبر گفت: متاسفانه بهنام را به دلیل مثبت شدن تست کرونا در این پنجره در اختیار نخواهیم داشت، چرا که با توجه به قوانین کشور آلمان او باید بلافاصله به قرنطینه برود. تیم ملی مشکلی در این باره ندارد و بازیکنان باقی مانده اردوها را آغاز خواهند کرد. کادر فنی برای این موضوع پیش بینیهای لازم را انجام داده بود و ما احتمال میدادیم چنین مسئلهای برای بهنام رخ بدهد.
,تیم ملی بسکتبال ایران ۵ و ۸ اسفند در پنجره دوم انتخابی جام جهانی باید به مصاف قزاقستان و سوریه برود.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه