گزارش تصویری؛
تداوم خدمترسانی در "بارده" با حضور فرمانده سپاه قمر بنیهاشم(ع)
سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنیهاشم(ع) استان چهارمحالوبختیاری عصر دیروز با حضور در منطقه سیلزده "بارده" از فعالیتهای گروههای جهادی و وضعیت مردم سیلزده در این منطقه بازدید و سرکشی کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ سردار علیمحمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنیهاشم(ع) استان چهارمحالوبختیاری عصر دیروز با حضور در منطقه سیلزده بارده از فعالیتهای گروههای جهادی و وضعیت مردم سیلزده در این منطقه بازدید و سرکشی کرد.
انتهای پیام/
,
]
ارسال دیدگاه