نماینده گچساران و باشت:
کسب رتبه یک کنکور، یادآور تبعیض آموزشی در مناطق محروم است
راوی کتاب "پایی که جا ماند" متفاوتترین تبریک کنکوری را در فضای مجازی با موضوع خاصی منتشر کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس سید ناصر حسینی پور،نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری اش در توییتر نوشت:مرکز پژوهشهای مجلس کمترین شانس قبولی در کنکور را سهمیه مناطق محروم و بیشترین شانس قبولی را سهمیه منطقه یک اعلام کرده است.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
وی ادامه داد:از برکات کسب رتبه یک کنکور توسط "خانم حسنزاده" علاوه بر ایجاد اعتماد به نفس در دانشآموزان استان، یادآوری مجدد تبعیض آموزشی است. عدالت نجات بخش استعدادهاست.

انتهای پیام/
,
,
, ,
]
ارسال دیدگاه