نادعلی:
شورای شهر از مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز حمایت میکند
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم از هر مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز حمایت میکند و نباید ساخت و ساز غیر مجاز در تهران رخ دهد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم بارها نسبت به موضوع ساخت و ساز غیر مجاز تذکر دادند موضوعی که اگر رخ دهد می تواند برای نسل آینده در شهر تهران مشکل ساز شود، گفت: در همین زمینه گزارشی به بنده رسید که در منطقه پنج شهرتهران در مورد اراضی «مراد آباد» که اراضی ملی است و در حریم واقع هستند، با توجه به غفلت در گذشته دو میلیون و صد و شصت هزار متر مربع به صورت رسمی به مردم واگذار شده است.
وی افزود: در این مدت عده ای سودجو به شهروندان در همین اراضی وعده ساخت و ساز دادند و بارها سر همین موضوع درگیری رخ داده است.
نادعلی با بیان اینکه خوشبختانه با مصوبه شورای تأمین تهران و کمک دادستان تهران و همراهی نیروی انتظامی روز پنجشنبه با حضور ۶۰۰ نفر شامل ۲۰۰ نفر از نیروی انتظامی و ۴۰۰ نفر نیروی اجرایی اقدام به تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز کردند، تاکید کرد: شهرداران مناطق بدانند که شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم از هر مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز حمایت میکند و نباید ساخت و ساز غیر مجاز در تهران رخ دهد.
,
,
,
]
ارسال دیدگاه