سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران:

روزانه دو میلیون ۳۰۰ هزارمسافر با مترو جابجا می شوند

روزانه دو میلیون ۳۰۰ هزارمسافر با مترو جابجا می شوند
سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اشاره به اینکه آمار مسافرین روزانه نسبت به ماه قبل حدود ۱۰ درصد افزایش دارد، گفت: بر اساس آخرین آمار روزانه دو میلیون ۳۰۰ هزار جابجایی مسافر با مترو انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد عباسی نامی سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اشاره به اینکه آمار مسافرین روزانه نسبت به ماه قبل حدود ۱۰ درصد افزایش دارد، گفت: بر اساس آخرین آمار روزانه دو میلیون ۳۰۰ هزار جابجایی مسافر با مترو انجام می‌شود.

سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران در ادامه سخنان خود گفت: در بخش عملیات روزانه، ۱۹ ساعت بهره برداری و در مجموع ۲۱۲۵ حرکت مسافری صورت می‌گیرد و پنج ساعت نیز کارهای مربوط به نگهداری و تعمیرات تخصصی انجام می‌شود.

وی تأکید کرد که این شرکت با فعالیت ۲۴ ساعته تلاش می‌کند تا سفری ایمن را برای مسافران رقم بزند.

نامی در پایان گفت: در حال حاضر با توجه به افزایش مسافرین، خطوط هفتگانه مترو رصد می‌شوند و در صورت نیاز، قطارهای فوق‌العاده اعزام می‌کنیم تا از ازدحام مسافران در ایستگاه‌ها جلوگیری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه