اخبار داغ

آزادی خواه در گفتگو با دانا:

اساس نگاه امام خمینی(ره)، نگاه تحولی و انقلاب آفرین بود

اساس نگاه امام خمینی(ره)، نگاه تحولی و انقلاب آفرین بود
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ، با بیان اینکه امام(ره) انقلاب را خلق کرد، گفت: اساس نگاه امام خمینی(ره)، نگاه تحولی و انقلاب آفرین بود.

حجت الاسلام احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با تاکید بر اینکه اساس نگاه امام خمینی(ره)، نگاه تحولی و انقلاب آفرین بود، اظهار داشت: امام(ره) انقلاب را خلق کرد یعنی خلق انقلاب توسط امام(ره) اتفاق افتاد.

وی افزود: تحول در نگاه، تحول در استراتژی، تحول در ایجاد راهبردهای نوین برای رسیدن به نقطه کمال انسانی و استکبار ستیزی، مبارزه با فساد، توجه به مردم، مستضعفین و محرومین و ولایت پذیری از ویژگی های حکومت و انقلاب بود که امام(ره) ایجاد کرد.

این نماینده مجلس گفت:‌ اگر بخواهیم مشی امام را ادامه دهیم، الزاما باید این راهبردها را در جامعه تقویت کنیم، تقویت این راهبردها علاوه براینکه باعث تقویت رابطه بین مردم و دولت می شود، در حوزه گشایش و تمدن سازی هم می توانیم به یک سرانجام خوبی برسیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه

نظرات
امیر -> 1402/03/13
پاسخ

نگاه تحولی و انقلاب آفرین اساس مشی امام بود. خدا رحمت کنه امام راحل رو

محمودوند -> 1402/03/13
پاسخ

امام تفکراتی داشت بس عجیب. این تفکرات را احدی نمیتونست درک کنه بجز مقام معظم رهبری. ایشان اسطوره ای از امامت بر امت است که ان‌شاالله پرچم رو به دست مهدی موعود میرسونند.