اخبار داغ

پاشایی بهرام در گفتگو با دانا:

امام خمینی(ره) سرنوشت یک ملت را تغییر داد

امام خمینی(ره) سرنوشت یک ملت را تغییر داد
نماینده مردم مرند در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ امام خمینی(ره) یکی از باهوش ترین رهبران جهان بود که سرنوشت یک ملت را تغییر داد.

معصومه پاشایی بهرام نماینده مردم مرند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به اینکه ما دهه شصتی ها نه انقلاب را دیدیم، نه خیلی خاطراتی از جنگ داریم، اظهار داشت: اگر بخواهم دیدگاه خودم را به عنوان نسلی که بعدها این قضیه را شنیده مطرح کنم امام خمینی(ره) یکی از باهوش ترین رهبران جهان بوده است و یکی از مردان قوی که در تاریخ ماندگار خواهد شد، چرا که سرنوشت یک ملت را تغییر داد.

وی افزود:‌ یکی از بزرگترین شاخصه ای که در زندگی امام خمینی(ره) مطالعه کردم توجه ایشان به زنان بود، چرا که در آن زمان وقتی امام(ره) به سوی تبعیدگاه برده میشدند؛ یک مامور ساواک از ایشان پرسید: " پس یاران شما کجا هستن؟" که امام خمینی(ره) در جوابش این جمله تاریخی را فرمودن که " یاران من در گهواره های مادرانشان هستند ". یعنی ایشان روی مادران حساب کرده بود که فرزندان خود را طوری تربیت کرده که بعدها انقلاب کنند و در ۸ سال دفاع مقدس بجنگند و پای وطن خود بایستند. ایشان حتی در روز ورودشان به کشور از اجتماع زنان استقبال کردند.

این نماینده مجلس گفت:‌ تا بشریت هست نام امام خمینی(ره) به عنوان یک رهبری که تک بعدی به انسان ها نگاه نکرد و بعد معنوی انسان ها را هم مد نظر گرفت، زنده خواهد بود. در واقع این همه پیروزی هایی که در تاریخ کارنامه امام ثبت شده است، به واسطه این بود که ایشان به بعد معنوی انسان خیلی اهمیت دادند و اجازه دادند که آن انرژی داخلی و روحی انسان ها آزاد شود.

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه