اخبار داغ

همایش بصیرتی ویژه نمایندگان طلاب سراسر کشور در مشهد برگزار می‌شود

همایش بصیرتی ویژه نمایندگان طلاب سراسر کشور در مشهد برگزار می‌شود
سازمان بسیج اساتید و طلاب و روحانیون کشور «همایش بزرگ بصیرتی ویژه نمایندگان طلاب سراسر کشور» را به مدت ۴ روز از ۲۸ دی‌ماه در مجتمع فرهنگی و آموزشی جوادالائمه مشهد برگزار می‌کند.

حجت‌الاسلام سید محمدحسین حسینی زاده، معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در گفت و گوی با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیرامون برگزاری این همایش در این شهر گفت: افراد شرکت‌کننده نمایندگان طلاب سراسر کشور از شهرهای مختلف ایران هستند و بیش از ۱۶۰ طلبه در این برنامه شرکت می‌کنند.

وی هدف از این برنامه را هم‌افزایی در بین طلاب و روحانیون سراسر کشور بیان کرد و افزود:هدف اصلی ما از برگزاری این همایش تشکیل و تقویت شبکه‌های جهاد تبیین از طریق روحانیون سراسر کشور است.

حجت‌الاسلام حسینی زاده خاطرنشان کرد: تلاش این مجمع این است که در آینده شبکه‌های هادیان سیاسی، کنشگران فرهنگی، ادمین کانال‌های ثامن از طریق روحانیون شناسایی شود.

مدیر سیاسی سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور درباره برنامه افتتاحیه این همایش گفت: در مراسم افتتاحیه در ۲۸ دی‌ماه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی شاهرودی، رئیس سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون کشور و حجت‌الاسلام راجی مدیر اندیشکده راهبردی سعداء سخنرانی خواهند کرد.

وی ادامه داد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌رضایی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج و برگزاری کمیسیون‌های تخصصی از جمله برنامه‌های دومین روز همایش جمعه ۲۹ دی است.

وی درباره سایر برنامه‌های این همایش افزود: روز شنبه ۳۰ دی‌ماه با سخنرانی شخصیت‌هایی مانند آیت‌الله علم الهدی، نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضوی مهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی صادقی نمایند ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین این همایش ادامه پیدا خواهد کرد.

حسینی زاده با اشاره به اینکه در سومین روز همایش کمیسیون‌های تخصصی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در روز پایانی همایش ویژه‌برنامه اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از متروی مشهد مقدس انجام خواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه