اخبار داغ

گزارش دانا از سالن دعای ندبه بهشت زهرا؛

نخستین یادواره شهدای مدافع امنیت استان تهران برگزار شد

نخستین یادواره شهدای مدافع امنیت استان تهران برگزار شد
به همت سپاه سید الشهدا (ع) اولین یادواره ۸۰ شهید مدافع امنیت امروز پنج‌شنبه در سالن دعای ندبه بهشت زهرا با حضور سردار نجات و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اولین یادواره شهدای مدافع امنیت سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران امروز پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ با حضور خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم و با سخنرانی سردار حسین نجات در سالن دعای ندبه بهشت زهرا (س) برگزار شد.

دبیر این بزرگداشت در ابتدای این مراسم اظهار کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.
وی افزود ما به خانواده معظم شهدای امنیت مدیون هستیم که فرزندانشان برای امنیت و آرامش مردم و ما فدا شدند این وظیفه ما هست که یاد و خاطر این شهدا را گرامی بداریم.

وی ادامه داد: در این مراسم میزبان خانواده معظم شهدا و عموم مردم شهیدپرور هستیم و این یادواره با حضور ملت شهیدپرور و خانواده معظم و معزز شهدا و اجرای گروه‌های سرود توسط فرزندان حاج قاسم ادامه خواهد یافت. 

سخنران این یادواره سردار نجات، جانشین فرماندهی قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود

سردار سرتیپ «حسین نجات» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه ثارالله در این یادواره شهدا امنیت با تأکید بر این‌که شهید حاج قاسم سلیمانی تیزبین، بصیر، آینده‌نگر و بسیار هوشمند بود چهره حقیقی آمریکا، رژیم‌صهیونیستی و اروپا را می‌دید، اظهار داشت: غربی‌ها دو چهره دارند؛ یکی چهره بزک‌شده که خود را طرفدار دموکراسی، حقوق‌بشر و پیشرفت می‌دانند و دیگری نیز چهره واقعی آن‌هاست که امروز آن را در غزه شاهدیم.

سردار نجات گفت: رؤسای کشور‌های غربی در اوج کودک‌کشی و آوارگی انسان‌ها در غزه، رسماً از یک رژیم کودک‌کش حمایت کرده و از حقوق‌بشر و حقوق کودک خبری نیست؛ درحالی که در ۱۰۰ سال اخیر نیز هر جنگی که در دنیا اتفاق افتاده است، کار آمریکا و اروپا بوده و آن‌ها در این مدت حدود ۵۰۰ میلیون نفر از مردم دنیا را کشته‌اند.

وی با تأکید بر این‌که گروه‌های تروریستی را آمریکا، اروپا و رژیم‌صهیونیستی ایجاد کرده‌اند، بیان داشت: آمریکایی‌ها اعتراف کرده‌اند که گروه تروریستی داعش را خودشان ایجاد کرده و غربی‌ها نیز از منافقینی که دست‌شان به خون مردم و مسئولان ما آلوده است، تجلیل می‌کنند. همچنین گروه‌های تروریستی شرق کشور نیز تا شش ماه قبل توسط عربستان سعودی حمایت می‌شدند و پس از آن نیز توسط اسرائیل هدایت می‌شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه ثارلله (ع) با بیان این‌که یکی از مسئولان سابق سنتکام گفته است که قاسم سلیمانی خوب طراحی کرده و آن طراحی را اجرا می‌کند و ما در مقابل او شکست می‌خوریم، تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان اتحاد همه نیرو‌های مقابله‌کننده با رژیم‌صهیونیستی است و امروز این رژیم توسط جریانی که این شهید والامقام راه‌اندازی کرده، محاصره شده است.

وی با بیان این‌که امام خمینی (ره) فرمودند که ما لشکر  جهان اسلام را راه‌اندازی خواهیم کرد، افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با هدایت‌های امام خامنه‌ای این کار را انجام داد و بسیجی‌های هند، سوریه، افغانستان، لبنان و حماس را باهم متحد کرده و داعش را نابود کرد.

سردار نجات گفت: امروز بیش از 100 روز است که رژیم‌صهیونیستی با مجهزترین و به‌روزترین سلاح‌ها علیه مردم مظلوم غزه می‌جنگند.

وی افزود: رزمندگان حماس به‌عنوان شاگردان شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز برای خود سلاح و موشک تولید می‌کنند و زیر زمین غزه را به‌اندازه ۱۰ برابر مساحت غزه کانال ایجاد کرده‌اند و بدون‌شک بعد از جنگ غزه، رژیم‌صهیونیستی دیگر آن رژیم سابق نخواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه ثارلله (ع)، شهید حاج قاسم سلیمانی را قهرمان مبارزه با تروریزم دولتی که آمریکا، رژیم صهیونیستی آن را ایجاد کرده‌اند، دانست و خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی مجسمه اخلاص بود و هیچ‌کاری را انجام نمی‌داد مگر این‌که مطمئن باشد رضای خدا در آن باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه ثارلله (ع) با اشاره به فتنه سال ۱۳۸۸، تصریح کرد: غربی‌ها به‌گونه‌ای فتنه سال ۱۳۸۸ را طراحی کرده بودند تا مانند اوکراین، گرجستان و قرقیزستان در هنگامه انتخابات، با یک انقلاب مخملی یا یک انقلاب رنگی، بتوانند نظام جمهوری اسلامی ایران را تغییر دهند.

سردار نجات افزود: جریان اول این فتنه نفوذی‌هایی بودند که در بیت برخی از افراد نفوذ کرده و با سرویس اطلاعاتی آمریکا و انگلیس ارتباط داشته و بعد از فتنه سال ۱۳۸۸ نیز برخی از آن‌ها از ایران فرار کردند و برخی نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به این‌که جریان دوم فتنه سال ۱۳۸۸ کسانی بودند که جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه را قبول نداشتند؛ لذا هرکسی، هرجریانی را به‌وجود می‌آورد که به‌دنبال تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران بود، با آن همراهی می‌کردند، گفت: جریان سوم در فتنه سال ۱۳۸۸، جریانی مخالف دولت بود؛ لذا هرکسی که فریادی علیه دولت می‌زد، این جریان با او همراه می‌شد.

سردار نجات جریان چهارم در فتنه سال ۱۳۸۸ را جریان ضدانقلاب، منافقین و بهایی‌ها دانست و تصریح کرد: آن‌ها منتظر بودند تا هر اتفاقی که در جمهوری اسلامی ایران می‌افتد، از آن سوءاستفاده کرده و طرح‌های براندازی خود را اجرا کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه ثارلله (ع) با تأکید بر این‌که آمریکایی‌ها فتنه سال ۱۳۸۸ را طراحی کرده و هرکدام از این چهار جریان نیز به میدان آمدند، تصریح کرد: آن‌ها شش‌ماه قبل از انتخابات برنامه‌ریزی کرده و ستاد صیانت از آرا تشکیل داده بودند و در روز انتخابات نیز در حالی که هنوز انتخابات در جریان بود، اعلام پیروز کرده و تأکید کردند که هرکس هم خلاف این را بگوید، حتماً تقلب شده است.

وی در پایان گفت: اردوکشی‌های خیابانی شش‌ ماه کشور را درگیر بحران کرد و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در این مدت روشن‌گری کرده و سعی می‌کردند تا فریب‌خوردگان را به دامان اسلام بازگردانند تا این‌که در روز ۹ دی همه در محکومیت فتنه به خیابان‌ها آمدند.

این یادواره با همکاری ارگان‌هایی از قبیل شهرداری، بنیاد شهید و ایثارگران و ... برگزار شده است.

در دو ماه گذشته به همت خادمین شهدا میزبان برگزاری یادواره‌های شهدا با موضوعات مختلف از قبیل یادواره شهدای مفقود‌الاثر، یادواره شهدای مدافع حرم، یادواره شهدای فرهنگیان، یادواره شهدای زن و یادواره شهید صدرزاده بودیم که در این مراسمات از خانواده معظم شهدا تجلیل به‌عمل آمد؛ خادمین شهدا نیز در منازل شهدا نیز حضور پیدا کردند.

این برنامه با قرائت حاج حامد شاکرنژاد و با نفس گرم حاج روح‌الله بهمنی، شعرخوانی حاج‎احمد بابایی و اجرای سیدایمان یاراحمدی ادامه داشت.

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه