اخبار داغ

هانی زاده در گفتگو با دانا:

اگر توصیه رهبر انقلاب عملیاتی شود، کشتار مردم غزه متوقف خواهد شد

اگر توصیه رهبر انقلاب عملیاتی شود، کشتار مردم غزه متوقف خواهد شد
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: در صورتی که توصیه رهبر انقلاب عملیاتی شود و صادارت نفت و گاز به رژیم صهیونیستی از سوی دولت های اسلامی متوقف شود، کشتار مردم غزه هم متوقف خواهد شد.

حسن هانی زاده کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا، با اشاره به توصیه های روز گذشته مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم قطع شریان‌های حیاتی رژیم صهیونیستی توسط مسئولان کشورهای اسلامی، اظهار داشت: بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص ضرورت کمک همه‌جانبه‌ی مسلمانان برای محاصره‌ رژیم صهیونیستی یک راهبرد کاملاً دقیق و عملیاتی است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در طول حدود به صد و ده روز گذشته با استفاده از هواپیماهای پیشرفته و کمک های لجستیکی و نظامی از سوی آمریکا و غرب، بیش از بیست و شش هزار نفر از مردم بی گناه غزه را به شهادت رسانده و شرایطی فراهم کرده است که مردم غزه در وضعیتی بسیار دردناک قرار گرفته‌اند.

راه حل عملیاتی، ساده و بدون هزینه، قطع صادرات نفت و گاز به رژیم صهیونیستی است

این کارشناس مسائل غرب آسیا در ادامه با اشاره به اینکه در گذشته نیز مقام معظم رهبری بارها بر ضرورت قطع کمک‌های نفتی و همچنین صادرات نفت و گاز به رژیم صهیونیستی از سوی کشورهای مسلمان تاکید داشتند، تصریح کرد: تاکید فعلی ایشان هم برای این است که رژیم صهیونیستی اگر همچنان کمک‌های خارجی را در حوزه‌ی انرژی و نظامی دریافت کند همچنان به کشتار مردم غزه ادامه خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه راه حل عملیاتی، ساده و بدون هزینه، قطع صادرات نفت و گاز به رژیم صهیونیستی است، افزود: لذابه نظر می رسد که تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی برآیند وضعیت دردناک مردم غزه است.

هانی زاده در پایان با اشاره به شرایط دردناکی که مردم غزه با آن مواجهه هستند، گفت: در صورتی که توصیه رهبر انقلاب عملیاتی شود و صادارت نفت و گاز به رژیم صهیونیستی از سوی دولت های اسلامی متوقف شود، کشتار مردم غزه هم متوقف خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

مسئولان کشورهای اسلامی شریان‌های حیاتی رژیم صهیونیستی را قطع کنند

خبرنگار : فاطمه میرزاآقایی

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه