اخبار داغ

لحظه به لحظه؛

آخرین اخبار از صد وبیستمین روز عملیات طوفان الاقصی/ حمله‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه و جنوب لبنان

آخرین اخبار از صد وبیستمین روز عملیات طوفان الاقصی/ حمله‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه و جنوب لبنان
تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صدوسیزدهمین روز از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی شده است که رژیم صهیونیستی، مناطق مختلفی در جنوب لبنان را هدف حملات خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار بین الملل شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صدوسیزدهمین روز از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی شده است که رژیم صهیونیستی، مناطق مختلفی در جنوب لبنان را هدف حملات خود قرار داده است و آمریکا در حمایت از این رژیم، آشکارا به خاک سوریه و عراق حمله کرد.

حمله‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه و جنوب لبنان

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی طی بامداد و صبح امروز بخش‌های مختلف نوار غزه را هدف حمله‌های وحشیانه خود قرار دادند.

بر اساس این گزارش، بخش‌های شرقی شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بمباران شدند.

در جریان بمباران یک منزل مسکونی در شرق شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه دست کم ۱۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

منطقه قیزان النجار واقع در جنوب غرب شهر خان یونس نیز شاهد حمله‌های وحشیانه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بوده است.

از سوی دیگر در ادامه تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی علیه لبنان توپخانه این رژیم بامداد امروز منطقه‌ها نزدیک به الضیره، یارین و علما الشعب را هدف حمله‌های خود قرار داد.

منطقه مرزی بلیدا در جنوب لبنان نیز هدف یک حمله هوایی از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

15 شهید در حملات هوایی به مرکز و جنوب غزه

رسانه های فلسطینی از شهادت 15 شهید فلسطینی در بمباران سه باب خانه در دیر البلح (مرکز) و شهر رفح (جنوب غزه) به شهادت رسیده‌اند.

شهادت 3 غیرنظامی و زخمی شدن 14 تن دیگر در حملات آمریکا به غرب عراق

خبرگزاری المعلومه عراق امروز شنبه به نقل از منبع امنیتی گزارش داد که در حمله آمریکا به غرب عراق سه نفر شهید و 14 نفر از غیرنظامیان زخمی شده‌اند.

به گفته این منبع، هواپیماهای نظامی آمریکا به صورت کور، اهدافی را هدف قرار داده که منطقه مسکونی «حی السکک» واقع در شهرستان القائم یکی از این مناطق بوده است.

شهادت شهروندان سوری در حمله آمریکا به شرق سوریه

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از وزارت دفاع این کشور گزارش داد که شماری از شهروندان غیرنظامی و نظامی در اثر حمله هوایی آمریکا به استان دیرالزور شهید یا زخمی شد‌ه‌اند.

درخواست مجددتل آویو از واشنگتن به منظور ارسال محموله‌های جدید تسلیحاتی

شبکه کان رژیم صهیونیستی اعلام کرد، در سایه ادامه درگیری میان این رژیم و حزب الله لبنان مقامات تل آویو از آمریکا درخواست کردند تا محموله های سلاح جدیدی را راهی سرزمین‌های اشغالی کنند.

شهادت کامل اعضای یک خانواده در حمله آمریکا به غرب عراق

شبکه العهد عراق گزارش داد که در اثر حمله هوایی آمریکا به مناطق مرزی سوریه با عراق یک خانواده عراقی شهید شده‌اند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه