اخبار داغ

لحظه به لحظه؛

آخرین اخبار از صدوسی‌وچهارمین روز عملیات طوفان الاقصی/ حملات توپخانه‌ای ارتش اسرائیل به داخل سوریه

آخرین اخبار از صدوسی‌وچهارمین روز عملیات طوفان الاقصی/ حملات توپخانه‌ای ارتش اسرائیل به داخل سوریه
تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صدوسی‌وچهارمین روز از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی شده است که​​​​​ رسانه‌های محلی فلسطینی بامداد امروز از حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه خبر دادند.

به گزارش خبرنگار بین الملل شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صدوسی‌وچهارمین روز از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی شده است که​​​​​ رسانه‌های محلی فلسطینی بامداد امروز از حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه خبر دادند.

بمباران بخش‌های مسکونی و غیر نظامی نوار غزه

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه بخش‌های مختلف نوار غزه همچنان طی بامداد و صبح امروز ادامه داشته است.

شبکه الجزیره گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی منطقه القراره واقع در شمال خان یونس را در کنار محله الصبره در جنوب شهر غزه بمباران کردند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به زمین‌های کشاورزی در جنوب دیرالبلح در مرکز نوار غزه نیز رحم نکرده و این زمین‌ها را بمباران کردند.

حمله گسترده نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

خبرنگار شبکه الجزیره تاکید کرد که این اشغالگران بامداد امروز به روستای النصاریه واقع در شمال کرانه باختری حمله کردند.

عناصر صهیونیست در این حمله به منازل تعدادی از شهروندان فلسطینی ساکن کرانه باختری یورش برده و این خانه‌ها را تفتیش کردند.

رسانه‌های فلسطینی نیز گزارش دادند که اشغالگران صهیونیست به منطقه برطعه واقع در جنوب غرب جنین حمله کرده و تعدادی از کارگران اهل نوار غزه را که در این منطقه ساکن بودند بازداشت کردند.

روستای عراق بورین واقع در جنوب شهر نابلس نیز شاهد حمله بامدادی عناصر صهیونیست از سمت محور شمالی این روستا بود. ارتش رژیم صهیونیستی به همراه تجهیزات نظامی خود به منطقه نابلس جدید و حجه واقع در شرق قلقیلیه در کرانه باختری یورش بردند.

حبس پزشکان و بیماران توسط اشغالگران در یک درمانگاه در غزه

وزارت بهداشت نوار غزه تاکید کرد: نظامیان متجاوز تعداد زیادی از نیروهای امدادرسان و بیماران و آوارگان را در درمانگاه ناصر بازداشت و حبس کرده اند.

در گزارش وزارت بهداشت نوار غزه تاکید شده است: عناصر صهیونیست علاوه بر حبس این افراد اقدام به بازجویی از آن‌ها در شرایط بسیار سخت می‌کنند.

حسام ابو صفیه مدیر بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه به تازگی تصریح کرده که تعدادی از کودکان این منطقه طی روزهای گذشته در نتیجه سو تغذیه و کمبود غذا و انتشار بیماری‌های مسری به دنبال تجاوز نظامی و محاصره غزه توسط رژیم صهیونیستی جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بخش اورژانس و بستری در این بیمارستان به علت قطع شدن برق با هم ادغام شده است، تصریح کرد که نوزادانی که تازه متولد می‌شوند در شرایطی بسیار وخیم به بیمارستان منتقل می‌شوند و به علت سو تغذیه مادران نشانه‌های ضعف و لاغری شدید در میان آنها رایج است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بخش‌های مسکونی نوار غزه رابمباران کردند

شبکه الجزیره گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی منطقه القراره واقع در شمال خان یونس را در کنار محله الصبره در جنوب شهر غزه بمباران کردند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به زمین‌های کشاورزی در جنوب دیرالبلح در مرکز نوار غزه نیز رحم نکرده و این زمین‌ها را بمباران کردند.

درهمین راستا رسانه‌های فلسطینی بامداد شنبه گزارش دادند صدای انفجارها همزمان با پرواز گسترده هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی در آسمان شهر رفح شنیده شد.

شبکه خبری المنار نیز از شنیده شدن صدای انفجارهای قوی در شهر رفح همزمان با پرواز جنگنده‌های صهیونیستی بر فراز نوار غزه خبر داد. جنگنده‌های اشغالگران یک منزل مسکونی در اطراف درمانگاه الزهرا را در محله الجنینه در رفح واقع در جنوب نوار غزه هدف قرار دادند.

این حمله‌ها تعدادی شهید و زخمی در میان شهروندان بی گناه فلسطینی برجای گذاشت.

حمله‌های توپخانه‌ای شدید و گسترده رژیم صهیونیستی به غزه

بر اساس گزارش شبکه فلسطین الیوم حمله‌های توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی محله الزیتوان را واقع در جنوب شهر غزه هدف قرار داد.

این حمله‌های توپخانه ای به صورت گسترده شرق شهر بیت حانون را واقع در شمال نوار غزه در برگرفته است.

در همین راستا خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اردوگاه النصیرات را واقع در مرکز نوار غزه هدف قرار داد.

شهرداری نوار غزه نیز اعلام کرده است که اشغالگران صهیونیست ده‌ها ساختمان وابسته به این شهرداری را از جمله دفترهای اداری، بازارها، محله‌های تجاری، مراکز فرهنگی و کتابخانه ها بمباران کرده اند.

جنبش مقاومت اسلامی حماس بامداد شنبه طی بیانیه‌ای از دیوان لاهه خواست که اسراییل را در برابر جنایاتش در نوار غزه پاسخگو کند.

حماس با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: ما از تصمیم دادگاه دادگستری بین المللی که در پاسخ به درخواست فوری جمهوری آفریقای جنوبی در مورد وضعیت شهر رفح صادر کرد و در آن بر لزوم اجرای فوری اقدامات موقت که دادگاه طی تاریخ بیست و ششم ژانویه گذشته به آن دستور داده و در آن خواستار مسوولیت کامل رژیم اشغالگر برای حفظ جان و امنیت فلسطینیان در نوار غزه شده، استقبال می‌کنیم.

ارتش یمن از عملیات موفق علیه انگلیس در دریای سرخ خبر داد

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن طی بیانیه‌ای گفت که نیروهای مسلح این کشور یک نفت‌کشت انگلیس را در دریای سرخ  با موشک هدف قرار داده‌‌اند.

تعداد عملیات‌های حزب‌الله ضد اشغالگران از 8 اکتبر

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای تعداد عملیات‌ها ضد رژیم اشغالگر از اولین روز ورود خود به نبرد کنونی با ارتش دشمن یعنی تاریخ 8 اکتبر 2023 تا 15 فوریه 2024 را منتشر کرد.

هشدار سازمان ملل درباره جنایات خطرناک صهیونیست‌ها علیه بیمارستان «ناصر» در خان یونس

در پی افزایش حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به بیمارستان ناصر در خان یونس و محاصره شدید این بیمارستان، نهادهای مختلف وابسته به سازمان ملل اعلام کردند حملات اسرائیل به مجتمع پزشکی ناصر در چارچوب سیاست این رژیم برای نابودی زیرساخت‌های حیاتی غزه است.

فعال شدن آژیرهای هشدار در عسقلان اشغالی

رسانه های رژیم اسرائیل از فعال شدن آژیرهای هشدار در شهرک عسقلان اشغالی واقع در مجاور شمال نوار غزه خبر دادند.

حملات توپخانه‌ای ارتش اسرائیل به داخل سوریه

ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که در واکنش به آنچه که شلیک راکت از داخل سوریه به جولان اشغالی خوانده، تأسیسات انبار مهمات ارتش سوریه را در استان درعا هدف قرار داده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه