اخبار داغ

لحظه به لحظه؛

آخرین اخبار از صدوسی‌وپنجمین روز عملیات طوفان الاقصی/ رفح بار دیگر بمباران شد

آخرین اخبار از صدوسی‌وپنجمین روز عملیات طوفان الاقصی/ رفح بار دیگر بمباران شد
تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صدوسی‌وپنجمین روز از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی شده است که​​​​​ ارتش این رژیم با تمام تجهیزات زمینی، هوایی و دریایی خود شمال، جنوب و شرق شهر رفح را که مملو از آوارگان فلسطینی است هدف قرار داد.

به گزارش خبرنگار بین الملل شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صدوسی‌وپنجمین روز از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی شده است که​​​​​ ارتش این رژیم با تمام تجهیزات زمینی، هوایی و دریایی خود شمال، جنوب و شرق شهر رفح را که مملو از آوارگان فلسطینی است هدف قرار داد.

منابع خبری بامداد امروز یکشنبه از حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند، جایی که بیش از یک‌ونیم میلیون آواره را در یک مکان بسیار کوچک در خود جای داده است.

بمباران شهر رفح در اولین دقایق بامداد یکشنبه

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، در اولین دقایق بامداد یکشنبه شهر رفح در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

حملات قایقهای جنگی رژیم صهیونیستی به شهر رفح

قایقهای جنگی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه ساحل شهر رفح در جنوب نوار غزه را گلوله‌باران کردند.

یورش نظامیان صهیونیست به روستای بلعین در کرانه باختری

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه به روستای بلعین در غرب رام‌الله یورش بردند و با حمله به منزلی در این روستا، یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه و مقابله جوانان مقاومت با آنها

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس واقع در کرانه باختری اشغالی یورش بردند که در نتیجه آن رویارویی مسلحانه میان آنها و جوانان مقاومت رخ داد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه