اخبار داغ

تیراندازان تیم ملی چه گفتند؟

احمدی: امکانات و سلاح‌های ما برای ۱۵ سال قبل است/ خدمتی: خیلی از رقبای خود عقب هستیم

احمدی: امکانات و سلاح‌های ما برای ۱۵ سال قبل است/ خدمتی: خیلی از رقبای خود عقب هستیم
2 تیرانداز ملی پوش ایران در حاشیه مجمع فدراسیون تیراندازی صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی بعدازظهر امروز در ساختمان این فدراسیون واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد. الهه احمدی و نجمه خدمتی دو تیرانداز ملی پوش ایران در حاشیه این مجمع صحبت کردند.

احمدی: امکانات و سلاح‌های ما برای ۱۵ سال قبل است

الهه احمدی نماینده ورزشکاران در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی، در جمع خبرنگاران گفت: آخر هر سال مجمع عمومی فدراسیون‌ها برگزار و عملکرد آنها بررسی می‌شود. فدراسیون تیراندازی با وجود همه مشکلاتی که داشت خوشبختانه سال خوبی را پشت سر گذاشته و نتیجه خوبی گرفته است.

ملی‌پوش تفنگ گفت: شاهد نتایج خوبی در این رشته بودیم‌. برای اولین بار محمد بیرانوند به عنوان یک ورزشکار ۱۵ ساله سهمیه المپیک و مدال طلا را کسب کرد؛ آن هم در رشته اهداف پروازی که اتفاق کوچکی نیست.

احمدی درباره مشکلات و کمبود مهمات در تیراندازی و اینکه آیا رفع شده، گفت: واقعیت نه! این مشکلات سال‌ها گریبان این رشته را گرفته است. ما یک‌بیستم یا یک‌سی‌ام حریفان خارجی خود تمرین نمی‌کنیم و مهمات مخصوصا در خفیف نداریم. امکانات و سلاح‌های ما در خفیف برای ۱۵ سال قبل است. مشکلات فشنگ همچنان وجود دارد. ولی هیچکدام از این‌ موارد سبب نمی‌شود که کوتاهی کنیم. با وجود همه کمبودها در مسابقات با تیراندازان آسیایی و جهانی مقایسه می‌شویم. اینها دلیل نیست که دلسرد شویم و با قدرت ادامه می‌دهیم. تیراندازی ثابت کرده که می‌شود رویش حساب ویژه باز کرد.

خدمتی: خیلی از رقبای خود عقب هستیم

نجمه خدمتی نماینده ورزشکاران در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی، اظهار کرد: به عنوان عضو کوچکی در این رشته می‌گویم عملکرد این رشته نسبت به قبل بهتر شده و قطعا در آینده بهتر هم خواهد شد. ما انتظار داریم که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک توجه بیشتری به این رشته بکنند.

او گفت: این رشته تجهیزات‌محور است و مسئولان باید برای تهیه این تجهیزات به ما کمک کنند. قطعا فدراسیون تلاش خود را می‌کند که این مشکلات ما را رفع کند اما توجه مسئولان را نیز نیاز داریم.

خدمتی ادامه داد: ما باید برای تهیه تجهیزات به‌روز به اردوهای برون‌مرزی برویم. همه اینها به وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برمی‌گردد که ما را حمایت کنند و ما بتوانیم در اردوی برون‌مرزی شرکت کنیم. خیلی از ورزشکاران رشته‌های دیگر اکنون در اردوهای کشورهای اروپایی‌اند و خود را برای مسابقات آماده می‌کنند. امیدواریم ما هم با حمایت مسئولان به این اردوها برویم.

عضو تیم ملی تفنگ در ادامه گفت: در مسابقه اخیر آسیایی، در هر دو ماده بادی و سه وضعیت سهمیه را از دست دادم. در بادی و سه وضعیت رکورددار ایران هستم ولی خیلی از رقبای خود عقب هستیم و باید بتوانیم خود را با شرکت در اردوهای برون‌مرزی به آنها نزدیک کنیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه