اخبار داغ

کلاس زبان آلمانی در موسسه زبان دهخدا

کلاس زبان آلمانی در موسسه زبان دهخدا
زبان آلمانی یکی از زبان های پرتقاضا برای یادگیری می باشد که افراد بسیاری به دلایل مختلف همچون تحصیل و یا کار در آلمان می خواهند این زبان را یاد بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زبان آلمانی یکی از زبان های پرتقاضا برای یادگیری می باشد که افراد بسیاری به دلایل مختلف همچون تحصیل و یا کار در آلمان می خواهند این زبان را یاد بگیرند. از این رو موسسه زبان دهخدا به صورت حرفه ای به آموزش این زبان می پردازد.

زبان آلمانی تقریبا یکی از زبان های سخت برای یادگیری است که باید به صورت اصولی و با یک برنامه درست آموزشی آن را آموزش ببینید در نتیجه شرکت در کلاس آلمانی یکی از بهترین گزینه های یادگیری این زبان است اگرچه ممکن است موارد عجیب در مورد زبان آلمانی شنیده باشید اما با شرکت در کلاس آلمانی به موفقیت خواهید رسید.

انواع دوره های آموزشی زبان آلمانی موسسه زبان دهخدا

موسسه زبان دهخدا در دپارتمان آلمانی خود با استفاده از اساتید مجرب و نیتیولایک آلمانی که همگی دارای مدارک معتبر زبانی و تربیت مدرس هستند به آموزش زبان آلمانی به صورت اصولی و استاندارد با تمرکز بر مهارت مکالمه می پردازد.

دوره های آلمانی از سطوح مبتدی تا پیشرفته برگزار می شوند که می توانید به صورت حضوری و آنلاین در آن ها شرکت نمایید. کلاس های آنلاین و حضوری به شکل گروهی و خصوصی تشکیل می شوند و زبان آموزان براساس شرایطی که دارند با دریافت مشاوره بهترین برنامه آموزشی را دریافت خواهند کرد.

همچنین برای متقاضیان تدریس زبان آلمانی نیز دوره های تربیت مدرس زبان آلمانی در موسسه زبان دهخدا برگزار می شود.

کلاس حضوری زبان آلمانی

کلاس های حضوری زبان آلمانی در مکان موسسه در غرب تهران جنت آباد برگزار می شود که با استفاده از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری لازم دارای کیفیت بالایی می باشند و در محیطی آرامش بخش به یادگیری خواهید پرداخت.

این کلاس ها هم به صورت خصوصی و هم گروهی برگزار می شوند که کلاس های گروهی دارای ظرفیت محدود بین ۵ تا ۱۰ نفر است. هر ترم کلاس گروهی ۱۴ جلسه ۹۰ دقیقه ای می باشد و در پایان ترم امتحان ارزیابی از زبان آموزان گرفته خواهد شد و در صورت قبولی در آزمون و دریافت نمره لازم می توانید به یادگیری زبان آلمانی در ترم بعد ادامه دهید.

کلاس آنلاین زبان آلمانی

کلاس های آنلاین زبان آلمانی موسسه زبان دهخدا در پلتفرم اختصاصی موسسه برگزار می شود و از پشتیبانی فنی در طول مدت زمان کلاس برخوردار است.

کلاس های آنلاین موسسه با توجه به امکانات موجود همچون ارتباط صوتی و تصویری استاد و زبان آموز، اشتراک گذاری فایل های آموزشی، تخته مجازی، دسترسی آسان و دیگر موارد شبیه سازی مناسب از کلاس حضوری بوده که دارای بازده ای بالایی می باشند.

این کلاس ها به صورت خصوصی و گروهی به آموزش زبان آلمانی می پردازند و شما می توانید براحتی در هر مکانی در این کلاس ها شرکت کنید و با هزینه کمتری نسبت به کلاس های حضوری زبان آلمانی را آموزش ببینید.

منابع آموزشی زبان آلمانی

منابع آموزشی زبان آلمانی که برای تدریس در موسسه زبان دهخدا استفاده می شود از جمله بهترین و بروزترین منابع آموزش زبان آلمانی هستند. در دوره های آلمانی در حالت آنلاین و حضوری از کتاب Starten Wir به عنوان کتاب اصلی برای تدریس تا سطح B1-2 و برای دو سطح B2-1 و B2-2 از کتاب Sicher استفاده می شود. کتاب های Starten Wir و Sicher از جمله بهترین و جدیدترین منابع آموزشی زبان آلمانی در دنیا می باشند. این کتاب ها تمامی مهارت های زبانی را به خوبی پوشش داده و دارای شرح درسی جذاب برای تفهیم هر درس هستند.

مدرک پایان دوره زبان آلمانی

شما پس از اتمام دوره زبان آلمانی مدرکی معتبر را از سمت آموزشگاه دریافت خواهید کرد که شامل میانگین نمره شما در طول دوره خواهد بود. این مدرک نشان دهنده میزان تسلط شما در زبان آلمانی می باشد که می توانید برای مقاصد مختلف از جمله تدریس، کار در شرکت های مختلف و موسسات و مواردی دیگر از آن استفاده نمایید. مدارک موسسه زبان دهخدا تحت نظر وزارت آموزش و پرورش کشور بوده و مورد تایید این وزارت خانه می باشد. البته لازم بذکر است که برای موارد بین المللی براساس نیاز خود باید در آزمون مرتبط شرکت کرده و اقدام به اخذ مدرک بین المللی نمایید. مدارک برای زبان آموزانی که از شهر یا کشور های دیگر با مجموعه همکاری دارند نیز به صورت PDF ارسال خواهد شد و یا در صورت نیاز پست خواهد گردید.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه