اخبار داغ

با حضور پای صندوق‌های اخذ رأی؛

نقش پررنگ جامعه ورزش در انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری/ چهره‌ها آمدند

نقش پررنگ جامعه ورزش در انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری/ چهره‌ها آمدند
اهالی ورزش و جوانان کشور مانند سایر آحاد ملت ایران در انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی حاضر شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ از ساعت 8 صبح امروز (جمعه - 11 اسفندماه) انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرنگار رهبری آغاز شد که بر اساس وعده قبلی، اهالی ورزش با حضور در پای صندوق اخذ رأی ورزشگاه شیرودی تهران، گردهم آمده و آرای خود را به صندوق انداختند.

رئیس کمیته ملی المپیک؛ اولین نفر رای داد

محمود خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در سالن شهید افراسیابی ورزشگاه شهید شیرودی به عنوان اولین نفر رأی خود را به صندوق انتخابات انداخت.

حضور رئیس فدراسیون تیراندازی در انتخابات

سرتیپ پاسدار مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی نیز در انتخابات حاضر شد و رأی خود را به صندوق انداخت.

مدیرعامل باشگاه استقلال رأی داد

علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال نیز در شعبه اخذ رأی شهید شیرودی در انتخابات شرکت کرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در شیرودی

سیدمحمدشروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رأی خود را به صندوق انداخت.

رئیس هیأت فوتبال استان تهران در انتخابات

سیدمیرشاد ماجدی، رئیس هیأت فوتبال استان تهران و عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال هم با حضور در سالن شهید افراسیابی، در انتخابات مجالس شرکت کرد.

وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در ورزشگاه شیرودی در انتخابات حضور یافت و رای خود را به صندوق انداخت.

فروغی رای داد

محمدجواد فروغی مدال‌آور طلایی تیراندازی ایران در المپیک در محل صندوق انتخاباتی جامعه ورزش و جوانان در ورزشگاه شیرودی حضور یافت و رای خود را به صندوق انداخت.

داوری، نبی، عزیزی پور و محمودی رای دادند

مهدی محمد نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال، بهنام محمودی بازیکن اسبق تیم ملی والیبال، جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال، امیر عزیزی‌پور رئیس فدراسیون اسکواش، غلامرضا شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیر و کمان نیز از جمله نفراتی بودند که همزمان با هم در ورزشگاه شیرودی حاضر شده و رای خود را به صندوق انداختند.

میراسماعیلی، مرادی و اکبری در شیرودی

آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو، وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال و پیمان اکبری کاپیتان سابق تیم ملی والیبال در ورزشگاه شیرودی محل اخذ رای و صندوق انتخاباتی جامعه ورزش و جوانان حضور یافته و رای خود را به صندوق انداختند.

حضور تاج، داورزنی و سهرابیان در انتخابات

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، محمدرضا داورزنی رئیس سابق فدراسیون والیبال و احمدرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در ورزشگاه شیرودی حاضر شده و رای خود را به صندوق انداختند.

مشایخی، هروی و پورشیب در شیرودی

سجاد مشایخی بازیکن بسکتبال، پیمان ماهری‌پور قهرمان پاورلیفتینگ آسیا، شهرام هروی سرمربی و ذبیح پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته با حضور در ورزشگاه شیرودی رای خود را به صندوق انداختند.

درگاهی رای داد، عزیزی‌ها هم آمدند

زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک با حضور در ورزشگاه شیرودی رای خود را به صندوق انداخت. داوود عزیزی و حمید عزیزی، روسای فدراسیون های تنیس و گلف هم در انتخابات شیردوی حاضر شدند.

مظلومی و مددی در انتخابات مجلس

پرویز مظلومی مربی اسبق استقلال، برنا فیروزی معاونت اداری و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، احمد مددی مدیرعامل پیکان با حضور در ورزشگاه شیرودی رای خود را به صندوق انداختند.

اهالی فدراسیون رزمی در شیرودی

مجید زارعیان سرپرست، اعظم صفری نایب رئیس و علی صدیقی سرپرست دبیر کل فدراسیون انجمن های رزمی با حضور در مجموعه شیرودی، همگام با جامعه ورزش به نمایندگان مورد نظر خود رای دادند. 

عبدی در ایستگاه سیار رای داد، طباطبایی هم آمد

حضور حسین عبدی، سرمربی تیم فوتبال نوجوانان در ایستگاه سیار رای‌گیری انتخابات مجلس حضور یافت و رای خود را به صندوق انداخت. سیدحسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته نیز در فرآیند انتخابات حضور یافت.

انوشیروانی، قدیمی و پوریا در مسجد الجواد

سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری، بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی و محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون با حضور در مسجد الاجواد میدان هفتم تیر در انتخابات مجلس شرکت کرده و رای خود را به صندوق انداختند.

رئیس فدراسیون شمشیربازی هم رای داد

عليرضا پورسلمان رييس فدراسيون شمشيربازي امروز (جمعه ١١ اسفند) همراه با ديگر آحاد مردم و جامعه ورزش در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري شركت كرد.

این خبر تکمیل می‌شود...

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه