اخبار داغ

اعلام نتایج نهایی کاردانی و کارشناسی بهمن ۱۴۰۲ دانشگاه جامع علمی کاربردی

اعلام نتایج نهایی کاردانی و کارشناسی بهمن ۱۴۰۲ دانشگاه جامع علمی کاربردی
معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از اعلام نتایج تمامی رشته‌محل‌های متمرکز و شرایط خاص پذیرش دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته بهمن‌ سال ۱۴۰۲ این دانشگاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد فتحیان با اعلام این خبر افزود: ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای پذیرفته‌شدگان به اطلاع می‌رساند نتایج تمامی رشته‌محل‌های متمرکز و شرایط خاص پذیرش دوره‌های کاردانی و کارشناسی (ناپیوسته) نظام آموزش علمی کاربردی بهمن‌ماه سال‌جاری هم اکنون در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قابل مشاهده است.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: پذیرفته‌شدگان می‌بایست جهت اطلاع از زمانبندی و انجام فرآیند ثبت‌نام و انتخاب واحد در روز سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه به سامانه جامع آموزشی هم‌آوا به نشانی www.edu.uast.ac.ir مراجعه کنند.


وی با اشاره به جزئیات مربوط به ثبت‌نام افزود: در ابتدا پذیرفته‌شدگان لازم است در بازه زمانی مندرج در سامانه هم‌آوا، اقدام به بارگذاری مدارک زیر در سامانه کرده و سپس جهت تکمیل فرآیند ثبت‌نام و انتخاب واحد با در دست داشتن اصل آن به مرکز آموزش قبولی که نشانی آن در جدول شماره ۵ دفترچه راهنمای پذیرش مهرماه سال ۱۴۰۲ و اطلاعیه اصلاحات مربوط در مرحله بهمن‌ماه درج شده است مراجعه کنند.

معاون نظات و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: پذیرفته‌شدگان لازم است حداکثر تا ۳۰ بهمن ماه سال جاری از مقطع قبل دانش‌آموخته شده باشند، در غیر این صورت مجاز به ثبت‌نام در مرکز آموزشی محل قبولی نیستند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه